Hop til indhold
Guest AndersJ

Nepal

Recommended Posts

Guest AndersJ

Hej allesammen.

Har fulgt Forum længe og meldt mig ind igen fordi jeg skal til Nepal og det er utestet territorie for EG og jeg kan heller ikke rigtigt finde noget på Google. 
Jeg skal til katmandu og derfra senere op i bjergene (ret klassisk tur). 
tænker da man må kunne få lidt sjov i katmandu ? Er der nogen der har oplevelser, de vil dele 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tænker at ISG (http://internationalsexguide.nl) har mere info til dig. Kigger kun sjældent på deres underfora for Sydasien (Nepal, Indien, Sri Lanka). Mit indtryk er, at disse subfora mest bliver benyttet af lokale fra subkontinentet, så det kan godt være, at der er en del jargon der skal tillæres ved at læse et par tråde igennem. 

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lavede lidt research fordi Jeg tænkte at i Nepal kan der da ikke være særligt mange prostituerede... Jeg tog vist fejl...

Landet har ca. 30 millioner indbyggere og UNAIDS, der er et FN program vedrørende HIV/AIDS estimerer, at der er 67.300 nepalesere, der lever af prostitution!! Anslået 50.000 af dem arbejder i Katmandu, som er en by på størrelse med København!

Det skal siges, at det er ulovligt at leve af eller købe prostitutionsydelser i Nepal. Det ligger - iflg. deres lovgivning - på linie med "human trafficking", men... strafferammen er ikke så slem for den prostituerede. 1 til 3 måneders fængsel og en bøde på mellem 2.000 og 5.000 Nepalise Rupi (106 kr. til 265 kr.). Jeg har ikke kunne finde ud af, hvad straffen for kunden er....

Så der er mange glædespiger i Nepal, men det er ulovligt.... men med så mange glædespiger tvivler Jeg på, at myndighederne gør noget ved det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ

Kære begge

mange tak for up dates. Jeg fandt et sted der svarede på mine beskeder og det er ret fornuftigt. Der er flere distrikter og man kan bestille en gfe overnatning for et sted mellem 700 og 2000 kr så må siges at være fornuftigt :) 1 time er næsten gratis 2-300 kr gfe. Det ser også ud til at man kan være ganske heldig med at finde dem på barerne. 
det ligner ikke at der er problemer med politiet så længe man er bare en smule diskret :)). Så det skal nok blive sjovt og frækt. Jeg rapporterer tilbage når det er ovre. 

Redigeret af AndersJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ

Så kommer der lidt. 
de her spa steder er sjove. De påstår hårdnakket at man kun kan få massage. Det koster 1-200 kr for en Time. Jeg ligger mig så bare nøgen på bænken og det er der ingen brok over. De ligger et lille lagen over ballerne og starter en “normal” massage. Det giver baller og kugler en god omgang, men det er ikke som sådan erotisk på den måde. Så Beder de en vende sig. Stadig med det lille lagen over som de trækker lige op og ned så de altid lige kan give kugle og stang lidt. Når der er gået 45 minutter spørger de så om man vi have sex. Så siger man bare ja :) og så ender den samlede pris på ca 4-6oo kr alt afhængig af stedet. 
 

For 1500-2500 kr kan man også købe piger overnight. 3 skud i bøssen. Og derefter 3-5oo kr pr ekstra skud. Man mødes på hotel fra ca 20-07 så det er en god omgang . Man betaler ikke for tiden blot for antal skud :) det turde jeg ikke prøve fordi jeg synes det er for spooky man selv skal lege hotel værelset vise pas og alt det gøgl … men det er fristende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...