Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
elskeren skrev, for 3 minutter siden:

Er der nogen der har været her

Ja jeg har været der. Det er godt nok en 3 års tid siden, hvor hun dengang var på det ydre Frederiksberg.

Oplevelsen? Den var ikke stor. Det var en ren ekspeditionssag. Jeg valgte ganske vist kun 15 min. til 500 - dengang. Jeg husker at da jeg sagde hvad jeg ville have, trak hun opgivende på skuldrene mens hun sukkede dybt. Så var stemningen jo så lagt.   Selve akten var som indikeret uden nogen form for liv.

Det positive - der er flere ydelser inkluderet, som man ellers ofte skal betale ekstra for andre steder. Og det kan jo også noget en gang i mellem ;) 

Skrevet
Jern Henrik skrev, for 4 timer siden:

Det positive - der er flere ydelser inkluderet, som man ellers ofte skal betale ekstra for andre steder.

Hvad er det som som man ikke skal betale ekstra for? 

"extra:-)
anal 500kr
megafrech = Cum in my mouth 300kr
kiss tonger 200kr
shower together 200kr"

Redigeret af lille_peter

Skrevet
  • Author
mrlova skrev, for 2 timer siden:

Du har vel selv været der, eftersom du kender hendes navn? :)

Nej så på nympho hun kaldte sig for Lena

https://nympho.dk/n7010/2559/hi-30-min-600-kr-sex-superfrench-kiss-soft-herlev/

Skrevet

Prøv at søg på "Viki" eller "Basia", da det er nogen navne hun også bruger. der ligger en hel del anmeldelser af hende.

Skrevet

Billederne med den grønne sofa i baggrunden kunne godt ligne at de er fra hendes sted i Herlev. 

Skrevet
lille_peter skrev, for 20 timer siden:

anal 500kr
kiss tonger 200kr
shower together 200kr"

15 MIN 600KR or 80€ (1cum)
ANAL,SUPERFRENCH,

Det finder du vel ikke mange andre steder ;)

Skrevet
lille_peter skrev, for 21 timer siden:

anal 500kr
kiss tonger 200kr
shower together 200kr"

Anal og kiss "størrelserne" var så vidt huskes, tidligere inklusiv

Skrevet
elskeren skrev, den 1.3.2023 at 21:54:

Har været der en gang for en del år tilbage og kommer ikke igen det er en mekanisk omgang der bare skal overstås og det mærker man hurtigt. 

For Hundrede kroner mindre får du samme minutter men langt bedre service og oplevelse hos Felina på Frederiksberg. 

Helt alternativt kan du stikke din pik i en toiletrulle og kneppe den mens du smider 600 kr ud af dit vindue og ud på gaden det svarer til oplevelsen i Herlev måske endda bedre. 

Skrevet

Jeg har været der 2 gange. Begge gange indenfor det sidste halve år.

Stedet i Herlev ligger meget diskret, hvis det er det du ønsker. Men selve rummet, er et rum hun selv bor i, samt ryger i.

1 gang, hvor det var 30 minutter almindelig for 600.
1 gang, hvor det var 20 minutter anal for 700.

Vil sige hvis du skal besøge hende, så gør det for anal, for kommer der i det mindste lidt lyde. Men ellers så er det mekanisk, som andre også nævner.
Men det er dog billigt hos hende.
Men det er meget, du får blowjob også ligger hun sig på ryggen. Der er ikke meget engagement fra hende.

• 5 weeks later...
Skrevet

I had a nice BJ and HJ while I touched her tits. I loved her tits and though she was nice and polite. Got 15 min for 400 and I say it was worth it. The location is indeed very discrete, I couldn't believe people even live there. My mistake was cycling there for 1 hour I was freezing by the time I got there. :lol: Personally I would go again for 30 minutes.

Skrevet

Isnt she in the industrial marielundvej / vasekjær area? Pretty sure there's alot of carshops if I remember right staring at people going inside...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.