Hop til indhold

Miley4pleasure … WOW!!!

Featured Replies

Skrevet

Har her til formiddag besøgt @Miley4pleasure i Vanløse for første gang. Hold da kæft en fantastisk oplevelse! Miley er vanvittig munter, utrolig lattermild og får én til at slappe af. Det var en skøn time med masser af kys, knald og let dominans til mig (nam nam). Vi sluttede med lidt pillow talk og jeg synes, vi klikkede helt utrolig godt. Vi knevrede løs begge to, både før og efter, hvilket kun var med til at skabe afslappet og god stemning. Så TAK, Miley, for et helt fantastisk besøg. Jeg GLÆDER mig til næste gang!

https://annoncelight.dk/showad/340307

Skrevet

Tak for info ang. Miley. Hun lyder helt fantastisk og jeg har længe haft hende på radaren. Kan du sige lidt mere om hende? hvordan er hendes kys, da de er vigtige for mig? Og hvordan ser hun ud? er hun lige så smuk som jeg håber? :D

Skrevet

Jeg har lagt mærke til nogle af de indlæg hun skriver herinde. Hun er i dén grad en velformuleret ung kvinde. Bortset fra én eller 2, er der faktisk ingen herinde der skriver bedre og mere præcist. Og det er der nogle der vil finde et sidespor. Men for de af os der tænder (ihvertfald delvist) på intelligens, er hun allerede miles ahead inden man overhovedet møder hende.

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 3 timer siden:

Tak for info ang. Miley. Hun lyder helt fantastisk og jeg har længe haft hende på radaren. Kan du sige lidt mere om hende? hvordan er hendes kys, da de er vigtige for mig? Og hvordan ser hun ud? er hun lige så smuk som jeg håber? :D

Hun har en hel del tusser på det mest af kroppen, men det synes jeg bare så virkelig godt ud :wub: Hendes dejlige bryster tror jeg er hjulpet lidt på vej - og lur mig om der måske var lidt filler i hendes læber (er ikke 100 procent sikker). Hendes kys er super lækre, dejlig bløde og med en legende tunge :P Og så tager hun fat i hår, hals og krop, hvis man er til det :wub: Ellers passer hendes egen beskrivelse af sig selv ret godt. En vidunderlig dejlig kvinde, jeg ikke kan vente med at se igen :wub:

Skrevet
Amagerdreng83 skrev, for 4 timer siden:

Har her til formiddag besøgt @Miley4pleasure i Vanløse for første gang. Hold da kæft en fantastisk oplevelse! Miley er vanvittig munter, utrolig lattermild og får én til at slappe af. Det var en skøn time med masser af kys, knald og let dominans til mig (nam nam). Vi sluttede med lidt pillow talk og jeg synes, vi klikkede helt utrolig godt. Vi knevrede løs begge to, både før og efter, hvilket kun var med til at skabe afslappet og god stemning. Så TAK, Miley, for et helt fantastisk besøg. Jeg GLÆDER mig til næste gang!

https://annoncelight.dk/showad/340307

Der skal to til tango kære ! :wub: og vi danser da bare fabelagtigt godt sammen kan man konkludere, tak for en hyggelig stund  <3 vi ses til en rematch en dag, vil også glæde mig til at se dig igen :* 

Skrevet
Miley4pleasure skrev, for 1 time siden:

Der skal to til tango kære ! :wub: og vi danser da bare fabelagtigt godt sammen kan man konkludere, tak for en hyggelig stund  <3 vi ses til en rematch en dag, vil også glæde mig til at se dig igen :* 

Jeg havde det så skønt - smiler stadig :) Vi ses helt sikkert til en rematch :wub:

Skrevet

Kvik i pæren er hun også, skønne Miley. Aldrig har jeg oplevet så elektrisk en korrespondance op til et besøg, som heldigvis snart finder sted. Er jeg tændt?

Sicuramente si!

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 10 minutter siden:

Kvik i pæren er hun også, skønne Miley. Aldrig har jeg oplevet så elektrisk en korrespondance op til et besøg, som heldigvis snart finder sted. Er jeg tændt?

Sicuramente si!

Jeg glæder mig også og tak for komplimentet sødeste du :wub: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.