Hop til indhold

Pandilover

Featured Replies

Skrevet

Hun er sgu reel deal - konstant liderlig og vil have pik i alle hendes vågne timer.

Hun er gået fra kun at have profil på Scor (hvor jeg har haft kontakt/mødtes med hende) til at være på Sugardaters og nu GP.

Så du kan roligt sætte Duracell batterierne i - for hun vil kneppes hårdt og længe!

Skrevet

Hun er også på scor.dk. Samme navn. 
Tænker hun har travlt..:.hun er en fræk tøs. 

Skrevet
HornyTurtle skrev, for 6 minutter siden:

Hun er sgu reel deal - konstant liderlig og vil have pik i alle hendes vågne timer.

Hun er gået fra kun at have profil på Scor (hvor jeg har haft kontakt/mødtes med hende) til at være på Sugardaters og nu GP.

Så du kan roligt sætte Duracell batterierne i - for hun vil kneppes hårdt og længe!

Kan du komme nærmere hvor du har mødt hende (jeg tænker ikke konkret adresse)? - hun er i mine overvejelser.

• 2 weeks later...
Skrevet

Prøver at få en aftale med hende. Hun er lidt langsom til at skrive tilbage, men håber at det lykkedes. 

Skrevet

Hun svarer ikke - har skrevet til hende på tre seperate dage OG angivet, at hun gerne må sige nej tak, hvis ikke jeg skal skrive yderligere. Der er ikke svar fra hendes side.@HornyTurtle - kan du uddybe?

Skrevet

Har haft fornøjelsen et par gange , super villig tøs , tager den i alle huller , ingen brok eller ballade , med og uden gummi helt valgfrit , hun elsker sex og syntes umuligt at gøre helt færdig .. altid glad og imødekommende , absolut valuta for pengene . Hun er ja lidt svær at komme i kontakt med , med lidt tålmodighed skal det nok  lykkes , hun har efter eget udsagn ikke mulighed for at nå svare alle hele tiden . Mænd har jo desværre den uheldige vane at svares der ikke efter 2 min , så tæppe bomber de beskeder afsted , og bliver blokket , så kommer svaret aldrig 

tålmodighed er en dyd ;-) 

Skrevet
Molke skrev, for 8 timer siden:

Har haft fornøjelsen et par gange , super villig tøs , tager den i alle huller , ingen brok eller ballade , med og uden gummi helt valgfrit , hun elsker sex og syntes umuligt at gøre helt færdig .. altid glad og imødekommende , absolut valuta for pengene . Hun er ja lidt svær at komme i kontakt med , med lidt tålmodighed skal det nok  lykkes , hun har efter eget udsagn ikke mulighed for at nå svare alle hele tiden . Mænd har jo desværre den uheldige vane at svares der ikke efter 2 min , så tæppe bomber de beskeder afsted , og bliver blokket , så kommer svaret aldrig 

tålmodighed er en dyd ;-) 

kan du hvad det koste hos hende ? 

Skrevet

Skriv til hende og spørg af ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.