kad 355 Skrevet 1. Marts, 2023 Er der nogle der har besøge Kiki. Syntes ikke jeg kan finde noget omkring hende https://annoncelight.dk/showad/364578 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 1. Marts, 2023 Hov, hun ser fræk ud.. følger lige med! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tom Jensen 3 Skrevet 1. Marts, 2023 Hun er også sprit ny, i DK. Har lavet aftale med hende i morgen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 1. Marts, 2023 Synes teksten i overskriften ligner temmelig meget en anden thaikvinde ved navn Mika fornylig og som nu er på Fyn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PPE Skrevet 2. Marts, 2023 Tom Jensen skrev, den 1.3.2023 at 14:53: Hun er også sprit ny, i DK. Har lavet aftale med hende i morgen Hvordan var besøget? Levede hun op til forventningerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 331 Skrevet 6. Marts, 2023 PPE skrev, den 2.3.2023 at 20:57: Hvordan var besøget? Levede hun op til forventningerne? Jeg besøgte hende i Vejle i lørdag. Hun er ekstremt serviceminded. Blev let liderlig og hun kysser meget dybt og inderligt. Fin pik som vel er 18-19 centimeter. Jeg havde en god oplevelse. Eneste lille minus: Hendes engelsk er stort set ikke eksisterende, så forvent ikke lange samtaler. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PPE Skrevet 7. Marts, 2023 Havemand skrev, for 20 timer siden: Jeg besøgte hende i Vejle i lørdag. Hun er ekstremt serviceminded. Blev let liderlig og hun kysser meget dybt og inderligt. Fin pik som vel er 18-19 centimeter. Jeg havde en god oplevelse. Eneste lille minus: Hendes engelsk er stort set ikke eksisterende, så forvent ikke lange samtaler. Tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 7. Marts, 2023 Havemand skrev, for 21 timer siden: Jeg besøgte hende i Vejle i lørdag. Hun er ekstremt serviceminded. Blev let liderlig og hun kysser meget dybt og inderligt. Fin pik som vel er 18-19 centimeter. Jeg havde en god oplevelse. Eneste lille minus: Hendes engelsk er stort set ikke eksisterende, så forvent ikke lange samtaler. Bliver hendes pik godt stiv og hvordan knepper hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven sydhavn 112 Skrevet 15. Marts, 2023 Spændende profil kommer hun til kbh? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 15. Marts, 2023 Hun har også en anden profil er jeg sikker på. https://annoncelight.dk/showad/365005 Det skrev hun til mig De er også altid i samme by. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pølsemanden Skrevet 27. Marts, 2023 Havemand skrev, den 6.3.2023 at 09:25: Jeg besøgte hende i Vejle i lørdag. Hun er ekstremt serviceminded. Blev let liderlig og hun kysser meget dybt og inderligt. Fin pik som vel er 18-19 centimeter. Jeg havde en god oplevelse. Eneste lille minus: Hendes engelsk er stort set ikke eksisterende, så forvent ikke lange samtaler. God anmeldelse. Hun har været i Aalborg også (i starten af året mener jeg det var), men jeg nåede ikke forbi. Det vil jeg satse på næste gang, hun kommer forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den neutrale 25 Skrevet 10. April, 2023 Hvor i Aarhus er Kiki at finde? Bare ca.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfugl 12 Skrevet 11. April, 2023 Tæt på Storcenter Nord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 148 Skrevet 23. April, 2023 Hun er i Odense nu… overkraftigt på onsdag hvis planen går vel… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg