Hop til indhold

Recommended Posts

Guest PPE
Tom Jensen skrev, den 1.3.2023 at 14:53:

Hun er også sprit ny, i DK. Har lavet aftale med hende i morgen

Hvordan var besøget? Levede hun op til forventningerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
PPE skrev, den 2.3.2023 at 20:57:

Hvordan var besøget? Levede hun op til forventningerne?

Jeg besøgte hende i Vejle i lørdag. Hun er ekstremt serviceminded. Blev let liderlig og hun kysser meget dybt og inderligt. Fin pik som vel er 18-19 centimeter.

Jeg havde en god oplevelse.

Eneste lille minus: Hendes engelsk er stort set ikke eksisterende, så forvent ikke lange samtaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PPE
Havemand skrev, for 20 timer siden:

Jeg besøgte hende i Vejle i lørdag. Hun er ekstremt serviceminded. Blev let liderlig og hun kysser meget dybt og inderligt. Fin pik som vel er 18-19 centimeter.

Eneste lille minus: Hendes engelsk er stort set ikke eksisterende, så forvent ikke lange samtaler.

Tak for info

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havemand skrev, for 21 timer siden:

Bliver hendes pik godt stiv og hvordan knepper hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pølsemanden
Havemand skrev, den 6.3.2023 at 09:25:

God anmeldelse. Hun har været i Aalborg også (i starten af året mener jeg det var), men jeg nåede ikke forbi. Det vil jeg satse på næste gang, hun kommer forbi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...