Hop til indhold

Århus Kiki ts

Featured Replies

Skrevet

Hov, hun ser fræk ud.. følger lige med!

Skrevet

Synes teksten i overskriften ligner temmelig meget en anden thaikvinde ved navn Mika fornylig og som nu er på Fyn

Skrevet
Tom Jensen skrev, den 1.3.2023 at 14:53:

Hun er også sprit ny, i DK. Har lavet aftale med hende i morgen

Hvordan var besøget? Levede hun op til forventningerne?

Skrevet
PPE skrev, den 2.3.2023 at 20:57:

Hvordan var besøget? Levede hun op til forventningerne?

Jeg besøgte hende i Vejle i lørdag. Hun er ekstremt serviceminded. Blev let liderlig og hun kysser meget dybt og inderligt. Fin pik som vel er 18-19 centimeter.

Jeg havde en god oplevelse.

Eneste lille minus: Hendes engelsk er stort set ikke eksisterende, så forvent ikke lange samtaler.

Skrevet
Havemand skrev, for 20 timer siden:

Jeg besøgte hende i Vejle i lørdag. Hun er ekstremt serviceminded. Blev let liderlig og hun kysser meget dybt og inderligt. Fin pik som vel er 18-19 centimeter.

Eneste lille minus: Hendes engelsk er stort set ikke eksisterende, så forvent ikke lange samtaler.

Tak for info

Skrevet
Havemand skrev, for 21 timer siden:

Bliver hendes pik godt stiv og hvordan knepper hun?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Havemand skrev, den 6.3.2023 at 09:25:

God anmeldelse. Hun har været i Aalborg også (i starten af året mener jeg det var), men jeg nåede ikke forbi. Det vil jeg satse på næste gang, hun kommer forbi.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.