Gangbang 635 Skrevet 1. Marts, 2023 Så der dømt frækt gangbang i Odense d. 7/3 fra kl 13 til 15 Det foregår i selve Odense Pigen er en smuk 29 årige kinesisk pige som er mere end frisk og glæder sig til at tilfredsstille de heldige deltager Lidt info 29 år 166 cm 74 kilo Langt sort hår Små dejlige bryster Hun tilbyder Sex uden kondom ( med er tilladt ) Blow uden kondom Sex i alle stillinger Evt 2 i fissen samtidigt Hun tilbyder IKKE Anal Sperm i mund og ansigt Hun er kun til 100% danske mænd Det koster 1500 til tøsen for at deltage Ved tilmedling på [email protected] skriv venligst 7/3 ved henvendelse Håber vi ses 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 1. Marts, 2023 Jeg har tilmeldt mig. Håber vi bliver mange til denne frække oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 1. Marts, 2023 TommyHansen skrev, 1 time siden: Jeg har tilmeldt mig. Håber vi bliver mange til denne frække oplevelse. Jeg overvejer kraftigt, især nu hvor du også har meldt dig til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mgcharlie 59 Skrevet 1. Marts, 2023 Lyder fristene men kan ikke lade være med at tænke på, er hun dansk ? eller er det en kvinde som er lovet au pair job e.lign og er nu tvunget ud i ren og skær kassetænkning, uden selv at have chancen for at sige fra ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 1. Marts, 2023 mgcharlie skrev, for 48 minutter siden: Lyder fristene men kan ikke lade være med at tænke på, er hun dansk ? eller er det en kvinde som er lovet au pair job e.lign og er nu tvunget ud i ren og skær kassetænkning, uden selv at have chancen for at sige fra ? Hvis du søger lidt herinde, så finder du ud af, at hun været på i nogle år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 1. Marts, 2023 mgcharlie skrev, for 4 timer siden: Lyder fristene men kan ikke lade være med at tænke på, er hun dansk ? eller er det en kvinde som er lovet au pair job e.lign og er nu tvunget ud i ren og skær kassetænkning, uden selv at have chancen for at sige fra ? Hold da op Du fantaserer for meget Hun og alle andre piger vi laver GB med er der helt af egen fri vilje Så din au pair pige i nød må du finde et andet sted. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caligula 0 Skrevet 2. Marts, 2023 Så er mail med tilmelding sendt. Glæder mig ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 2. Marts, 2023 Gangbang skrev, den 1.3.2023 at 05:45: Så der dømt frækt gangbang i Odense d. 7/3 fra kl 13 til 15 Det foregår i selve Odense Pigen er en smuk 29 årige kinesisk pige som er mere end frisk og glæder sig til at tilfredsstille de heldige deltager Lidt info 29 år 166 cm 74 kilo Langt sort hår Små dejlige bryster Hun tilbyder Sex uden kondom ( med er tilladt ) Blow uden kondom Sex i alle stillinger Evt 2 i fissen samtidigt Hun tilbyder IKKE Anal Sperm i mund og ansigt Hun er kun til 100% danske mænd Det koster 1500 til tøsen for at deltage Ved tilmedling på [email protected] skriv venligst 7/3 ved henvendelse Håber vi ses lyder dejligt og Q ser godt ud... et spørgsmål... hvor mange lukker I max ind til et sådant GB ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 3. Marts, 2023 Nu her fredag formiddag har jeg ikke hørt noget fra arrangøren. Er der andre, som har fået respons? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emmaemmaemma 1 Skrevet 3. Marts, 2023 mgcharlie skrev, den 1.3.2023 at 16:40: Lyder fristene men kan ikke lade være med at tænke på, er hun dansk ? eller er det en kvinde som er lovet au pair job e.lign og er nu tvunget ud i ren og skær kassetænkning, uden selv at have chancen for at sige fra ? sorry i really dont know how to take care baby hhhhh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 3. Marts, 2023 TommyHansen skrev, for 3 timer siden: Nu her fredag formiddag har jeg ikke hørt noget fra arrangøren. Er der andre, som har fået respons? Hej jeg har en @godmail som afvises når jeg besvarer den måske din ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 3. Marts, 2023 biker skrev, for 13 timer siden: lyder dejligt og Q ser godt ud... et spørgsmål... hvor mange lukker I max ind til et sådant GB ? 5-7 deltager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 3. Marts, 2023 Gangbang skrev, for 5 timer siden: Hej jeg har en @godmail som afvises når jeg besvarer den måske din ? Det er det uden tvivl. Må je skrive til dig herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 3. Marts, 2023 TommyHansen skrev, for 2 timer siden: Det er det uden tvivl. Må je skrive til dig herinde? Ja da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamhandyret 0 Skrevet 7. Marts, 2023 Gangbang skrev, den 3.3.2023 at 20:49: Ja da Har skrevet en besked til dig kan jeg må at deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bekendte_Svend 2 Skrevet 5. April, 2023 Hvis det her blev afholdt, vil der så evt være et gentagende et man kan tilmelde sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 145 Skrevet 9. April, 2023 Blev arrangementet nogensinde afholdt? Og hvis ja, var det en succes, og er det noget I tænker at gentage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bekendte_Svend 2 Skrevet 13. April, 2023 @Gangbang Tænker arrangøren måske kunne give en tilbage melding ✌️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg