Hop til indhold

Elisa Vanløse 10 out of 10

Featured Replies

Skrevet

Elisa Vanløse what sweet girl easy to talk to i was very stressed when I visit her t but she was so relaxing and calm me down with friendly chat and she new how to pleasure a man and stunning naturally beautiful smoking hot I recommend her highly I will be repeat customer that for sure.I newer seen more smoking body

She looks Better in person then in pictures did not expect that and you don’t se on pictures her charming personality 

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Skrevet
Wild one skrev, 1 time siden:

Elisa Vanløse what sweet girl easy to talk to i was very stressed when I visit her t but she was so relaxing and calm me down with friendly chat and she new how to pleasure a man and stunning naturally beautiful smoking hot I recommend her highly I will be repeat customer that for sure.I newer seen more smoking body

She looks Better in person then in pictures did not expect that and you don’t se on pictures her charming personality 

Do you have a link 

Skrevet
Wild one skrev, for 7 timer siden:

Jow jow…

Skrevet

Den kvinde er da noget forvirret eller personen som måske styrer hendes telefon?

Prøvede at kontakte hende telefonisk og over sms. Ingen reaktion. Noget tid senere ringer det fra nummeret, men jeg kan ikke nå at svare. Der lægges en lang  talebesked på et østeuropæisk sprog. Jeg ringer tilbage for at høre hvad det drejer sig om og om det er en fejl. Ingen reaktion igen. Jeg springer over og besøger en anden. 

Skrevet
  • Author

Jeg skyder på hun er travlt og med kunde hun har travlt siger hun til mig nå jeg var der vent du bliver ikk skuffet med hende hun skriver når hun får tid

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, den 1.3.2023 at 14:05:

Korrekt :) 

jensen jr. skrev, for 4 timer siden:

and your English too?

Skrevet
  • Author

I talk fine English and danish .islandsk and swedish budy but I got dyslexia so can’t write for shit not that it concern this site it is about EliasÖ

Jeg er ordblind min ven de handler om Eliasa ikke min stave fejl og sprog snakker 4 sprog

Skrevet
Wild one skrev, for 43 minutter siden:

Jeg skyder på hun er travlt og med kunde hun har travlt siger hun til mig nå jeg var der vent du bliver ikk skuffet med hende hun skriver når hun får tid

Godt for hende hvis hun har travlt..jeg venter ikke flere timer på at hun svarer og iøvrigt ikke har svaret endnu. Jeg er videre. Tror ikke på at hun giver en god oplevelse. Det er ikke et indtryk hun har givet mig ved ikke at svare og være forvirret. 

Skrevet
Wild one skrev, for 41 minutter siden:

Jeg er ordblind min ven 

Det er jeg faktisk osse derfor skriver jeg sjeldent længere texter da jeg må arbejde meget med det.

Skrevet
Akrobat skrev, for 2 timer siden:

Jeg er videre.

Hvis ellers du tænder på hendes billeder så er det sgu dit tab….

Skrevet

Hvis we så steam some I signed, hvordan er hun til at tage i mod. Kan man gå i dybden? Kan man bolle igennem?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.