Hop til indhold
ild i piben

Alessia best anal in odense

Recommended Posts

Først, min egen kæphest, nemlig Linket https://annoncelight.dk/showad/365559

Efter en længere tids pause, følte jeg igen at tiden var ved at være moden. 

Valget faldt på denne Smukke, smilende og yderst petit'e lille sag, på en velkendt adresse omkring Åløkke. Tiden var lidt knap, fra min side, så jeg måtte nøjes med en halv time til 800,-. Super nem kommunikation pr. SMS (Mit foretrukne medie, som boomer) og hurtigt fik jeg aftalen i hus. Billederne er 100%hende, dog med de sædvanlige filtre. Super petit lille sag, smilende og Ok til engelsk. Lidt kram, pillen og en åbenbaring af herlighederne, fik mig hurtigt kampklar.(ikke noget GFE dvs. Ingen kys, men det søger jeg også sjældent)

Selve akten var lige det jeg søgte, så det tog vist kun 15-20min. Tøj på, et hurtigt "See you next time" og et kindkys i døren. I mine øjne - og omstændighederne taget i betragtning, en perfekt tirsdag.

Jeg må tilbage igen, men inden den 11-03 for der smutter skruben videre. Jeg fik intet tilkøb eller extras, bare et godt blowjob uden, og sex med.

På borgerforeningens vegne Tak.

Redigeret af ild i piben
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville have gættet på en 100 % falsk annonce, så tak for at tage det første besøg.

var besøget med SF og oral til hende, eller koster alt ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der også den anden dag, og det er bestemt hende som på billederne og hun er sød og imødekommende.


Jeg fik dog ikke blow uden for mine 800, og hun ville ikke give blow uden, selvom jeg tilbød ekstra. Så enten gør hun det ikke længere eller også gad hun ikke min pik ;) 

Redigeret af Tyndhviddiller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyndhviddiller skrev, den 2.3.2023 at 19:13:

Jeg var der også den anden dag, og det er bestemt hende som på billederne og hun er sød og imødekommende.


Jeg fik dog ikke blow uden for mine 800, og hun ville ikke give blow uden, selvom jeg tilbød ekstra. Så enten gør hun det ikke længere eller også gad hun ikke min pik ;) 

Jeg ville også gætte på en falsk annonce. Man har næsten lyst til at hjælpe hende med opsætning og en bedre tekst ;-) 

Har nogen af jer prøvet hende analt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...