Hop til indhold

Rokhøj, Lystrup - Ny pige

Featured Replies

Skrevet

Så lykkedes det alligevel at få klemt et pitstop i Lystrup ind i denne uge.

siden jeg så annoncen i søndags, har jeg været nysgerrig efter at finde ud af hvem der gemte sig bag de flotte billeder på annoncen.

jeg er faktisk ret overbevist at det er hende på billederne man møder. 
som enhver nok kan konkludere udfra billederne, så har Photoshop været forbi.

men kroppen og især brysterne ligner den man kan se på billederne. Udfra bl.a. ansigtstræk vil jeg også sige at det er hende fra billederne man møder.

hun er måske lidt/noget mere end de 30 hun angiver. Men om det er 40 eller mere har jeg svært ved at vurdere. For mig er alderen også sekundært. Jeg har ikke noget imod milftyper eller den frække nabokone.

er hun tysker? Naaaahhh jeg vil nok nærmere sige fra Østeuropa og måske bosiddende i Tyskland. Hun sagde til mig at hun kom fra Hamburg. Vores dialog foregik på tysk, og det gik udemærket. Jeg synes dog jeg talte en del bedre tysk end hende ;-)

jeg er vild med store bryster, og det er hun indehaver af. Så jeg valgte en hurtig omgang ren spansk. Godt med olie på ballonerne og så fik de altså en tur indtil der var glasur på herlighederne.

Skrevet
Molle37 skrev, for 2 timer siden:

Så lykkedes det alligevel at få klemt et pitstop i Lystrup ind i denne uge.

siden jeg så annoncen i søndags, har jeg været nysgerrig efter at finde ud af hvem der gemte sig bag de flotte billeder på annoncen.

jeg er faktisk ret overbevist at det er hende på billederne man møder. 
som enhver nok kan konkludere udfra billederne, så har Photoshop været forbi.

men kroppen og især brysterne ligner den man kan se på billederne. Udfra bl.a. ansigtstræk vil jeg også sige at det er hende fra billederne man møder.

hun er måske lidt/noget mere end de 30 hun angiver. Men om det er 40 eller mere har jeg svært ved at vurdere. For mig er alderen også sekundært. Jeg har ikke noget imod milftyper eller den frække nabokone.

er hun tysker? Naaaahhh jeg vil nok nærmere sige fra Østeuropa og måske bosiddende i Tyskland. Hun sagde til mig at hun kom fra Hamburg. Vores dialog foregik på tysk, og det gik udemærket. Jeg synes dog jeg talte en del bedre tysk end hende ;-)

jeg er vild med store bryster, og det er hun indehaver af. Så jeg valgte en hurtig omgang ren spansk. Godt med olie på ballonerne og så fik de altså en tur indtil der var glasur på herlighederne.

Giver hun en god spansk ...indlevende og hvad skulle du slippe 

Skrevet

Pigerne derude plejer at være fra Litauen, de 2 gange jeg har været der var det Litauer som var der. Men fint sted og priserne er okay 

Skrevet

-Beklager hvis jeg er lidt off-topic men....Har nogen en mening om, hvorvidt billederne af pigerne fra Rokhøj nu om dage generelt er til at stole på?? Den ene gang jeg har været der var der langt fra det annoncerede til det jeg mødte på adressen....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.