LarsB 649 Skrevet 28. Februar, 2023 Bliver nød til at give hende min bedste anbefaling, virkelig smuk, store silikone babser, slank, god lille numse, glad, smilende og utrolig venligt selskab. Fik 1 time med blandede bolsjer, hvor kun massagen i starten var under middel, dog med lidt pirring undervejs, resten var langt over hvad jeg havde håbet på. Hun virker til at kunne lide det, er selv antændelig og intens i det hun laver, økoblow til et 10 tal, cowgirl som er i min top 10, hun har den gode evne at bruge gnibeøvelser i de forskellige gangarter og de virker fantastisk. Eneste minus er vel at de første par gange jeg har forsøgt at lave en aftale er det ikke lykkedes og hun er her kun 1 måned mere. Hun er samme sted som Lisa var, hun kommer tilbage når Sum rejser. Jeg skal helt sikkert forbi igen. https://annoncelight.dk/showad/362276 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deepdiving 23 Skrevet 16. Marts, 2023 Kan du sige nogenlunde i hvilken del af Bording det er? Er det i industrikvarteret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 16. Marts, 2023 deepdiving skrev, 1 time siden: Kan du sige nogenlunde i hvilken del af Bording det er? Er det i industrikvarteret? Sender lige info PM, da hun ikke skriver det i annoncen. Samme sted som Lisa var for et par måneder siden. Sum er der små 2 uger mere inden Lisa kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 21. Marts, 2023 Så har jeg også været forbi Sum. Nemt og hurtig at booke. Det er hende der er på billederne, flot slank smilende kvinde. Hun taler kun meget lidt engelsk, men det fungerede fint. Hun virkede glad og i hopla og jeg fik dejlige 45 minutters action. Massagen var fin og pirrende. Bj var ok, men jeg fik kun lov til at slikke hende 2 minutter før vi skulle kneppe. Sex og afslutning var virkelig lækkert. Besøger hende gerne igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungfyr85 Skrevet 21. Marts, 2023 Er Sum glatbarberet ? På forhånd tak - hun ser nu ret lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 21. Marts, 2023 Ungfyr85 skrev, for 38 minutter siden: Er Sum glatbarberet ? På forhånd tak - hun ser nu ret lækker ud Nej, hun er behåret, men dejlig trimmet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg