Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Husk lige at ligge dit skriv under efterlysninger, da der jo ikke er tale om en anmeldelse.

Med hensyn til pigen - hun er da fit for fight lader det til, men jeg friholder mig altså fra sex uden og er derfor ude…..

Skrevet

Men tag dog lige en for holdet i Himmerland og giv os en tilbagemelding på, om det var rejsen værd.

Skrevet
  • Author
DanishMember skrev, for 10 minutter siden:

Men tag dog lige en for holdet i Himmerland og giv os en tilbagemelding på, om det var rejsen værd.

Tak for dit svar.

det husker jeg til en anden gang.

Skrevet

Rigtig lækker petit pige og billeder passer. MEN slet GFE af listen eller noget der bare kommer nærheden af det og meget udeltagende.

Men … ja, jeg kommer der ikke aldrig mere. - øv

• 2 months later...
Skrevet
HardBond skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/370880

jeg ved ikke om der er nogen der har andre erfaringer eller hun bare havde en dum dag, da jeg besøgte hende.

Jeg håber det, men vær lige forberedt. Men ja smuk er hun :unsure:

Nu kan jeg ikke se trådstarters link, men hende du linker til skifter navn ligesom vi andre skifter undertøj.

Kig evt under navne som Nadia og Carla.

Og nej det tyder på du ikke er den eneste der har oplevet en "dum"dag med hende. Indtil nu har jeg ikke hørt om nogle positive oplevelser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.