Captain 576 Skrevet 6. December, 2013 Hejsa Har luret lidt på denne side : http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=8447 Har nogen herfra stiftet bekendtskab med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 6. December, 2013 Jeg ville se et sygesikringsbevis da der nok er tale om +10-+15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
soft 1 Skrevet 8. December, 2013 jeg har det var en lidt blandet oplevelse, hun ser ud som billederne, så ikke noget der men hun kunne ikke fistes trods det var aftalt men hun gav et super dybt godt blow jeg tror generelt hun er en kvinde der er til meget meget hyggelig at tale med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trolden 12 Skrevet 8. December, 2013 Også mig, men dengang hun residerede i nordsjælland husker ikke årstallet men ihvertfald nok 15 år siden. Havde bestemt ikke noget at klage over, alt fik jeg incl.at hun sprøjtede. Sprøjtning var ret nyt dengang i denne sammenhæng og det kan jeg huske facinerede mig meget. Hyggelig kvinde at være sammen med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg