DownDown 3 Skrevet 27. Februar, 2023 Er der mon nogen herinde der har gjort sig nogle erfaringer med Lunapigen fra Kbh? Virker til at være fræk, men noget møde er det ikke blevet til. https://sugardaters.com/da/profile/nQRw8kvxoB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ivovera 21 Skrevet 27. Februar, 2023 just write her and blocked me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 27. Februar, 2023 Skrev lidt med hende, men havde ingen erfaring med det hun efterlyste.. f.....n Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 27. Februar, 2023 Miller223 skrev, for 3 timer siden: ... havde ingen erfaring med det hun efterlyste.. Penge? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 27. Februar, 2023 Miller223 skrev, for 5 timer siden: Skrev lidt med hende, men havde ingen erfaring med det hun efterlyste.. f.....n Jeg er ikke bange for at give en hånd til en værdigt trængende, så jeg har en aftale en af de næste dage . tror det bliver lidt ensidigt men kan være spændende alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 1. Marts, 2023 daddyo skrev, den 27.2.2023 at 19:09: Jeg er ikke bange for at give en hånd til en værdigt trængende, så jeg har en aftale en af de næste dage . tror det bliver lidt ensidigt men kan være spændende alligevel kunne hun lide dit håndarbejde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 1. Marts, 2023 Miller223 skrev, for 14 minutter siden: kunne hun lide dit håndarbejde? jeg blev blokeret , tror bare det er bluf og en pige med en livlig fantasi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 164 Skrevet 1. Marts, 2023 daddyo skrev, for 5 timer siden: jeg blev blokeret , tror bare det er bluf og en pige med en livlig fantasi Det er da tykt bluff, og sandsynligvis en gut der sidder og river sig i fjederen, hver gang der er en der skriver... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 1. Marts, 2023 HornyTurtle skrev, for 2 timer siden: Det er da tykt bluff, og sandsynligvis en gut der sidder og river sig i fjederen, hver gang der er en der skriver... Hvad tilbød "hun" da helt præcist? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 164 Skrevet 1. Marts, 2023 Emptyman skrev, for 4 timer siden: Hvad tilbød "hun" da helt præcist? Citat: "Søger en rigtig beskidt SD der elsker ekstrem udvidelse og fisting:)" og "Min SD skal elske at mine huller er så slappe at han ikke kan mærke det når han knepper dem" Det er jo helt sort - jeg har tidligere fistet en håndfuld kvinder, men det har ikke været sådan at de efter sex ønsker at have to gabende huller, hvor man kan henkaste en slagboremaskine, uden de vil opdage det... Så jeg valgte at parkere samtalen, og gå videre med nogle af de andre søde og seriøse kvinder som er på SD. ker ekstrem udvidelse og fisting:)øger en rigtig beskidt SD der elsker ekstrem udvidelse og fisting:) 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 2. Marts, 2023 HornyTurtle skrev, for 23 timer siden: Citat: "Søger en rigtig beskidt SD der elsker ekstrem udvidelse og fisting:)" og "Min SD skal elske at mine huller er så slappe at han ikke kan mærke det når han knepper dem"delse og fisting:) Hahaha wow ja okay, det er vist bare en rigtig spasmager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg