normade 26 Skrevet 26. Februar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/298649 Nogen af jer brødre som har været forbi Lille Fiskbæk ? Annoncen se lovende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 17 Skrevet 26. Februar, 2023 uden 100% at vide hvor så ved jeg der lægger eller lagde et sted i lille fiskbæk. ikke et sted jeg lige personligt ville komme ud fra bygningen og "rygtet" men kan jo være et andet sted. synes ikke der er pris at se nogen steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 27. Februar, 2023 Max_nysgerrig skrev, den 26.2.2023 at 17:40: uden 100% at vide hvor så ved jeg der lægger eller lagde et sted i lille fiskbæk. ikke et sted jeg lige personligt ville komme ud fra bygningen og "rygtet" men kan jo være et andet sted. synes ikke der er pris at se nogen steder. Jeg har for flere år siden besøgt en pige i Videbæk på den adresse, et ganske udmærket besøg, og fin lejlighed og nem parkering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 17 Skrevet 28. Februar, 2023 Servciesboy skrev, den 27.2.2023 at 20:36: Jeg har for flere år siden besøgt en pige i Videbæk på den adresse, et ganske udmærket besøg, og fin lejlighed og nem parkering lille gult hus tæt på vejen? blev nemlig i tvivl om bagefter hvis jeg havde det rette sted i hovedet. på ruten mod eller fra Skjern. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 3. Marts, 2023 Max_nysgerrig skrev, den 28.2.2023 at 22:24: lille gult hus tæt på vejen? blev nemlig i tvivl om bagefter hvis jeg havde det rette sted i hovedet. på ruten mod eller fra Skjern. Det er en sidevej til skjernvej/ Fiskbækvej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 17 Skrevet 4. Marts, 2023 Servciesboy skrev, den 3.3.2023 at 16:49: Det er en sidevej til skjernvej/ Fiskbækvej så det måske et andet sted jeg tænker på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg