Viggo79 3 Skrevet 26. Februar, 2023 Hej ! Er der nogle som kender noget til denne unge dame ? https://annoncelight.dk/showad/365500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IamNielsiam 21 Skrevet 26. Februar, 2023 Havde kontakt på snap for lidt siden, og blev skåret ned til anklerne da jeg ikke ville sende et billede. Forsøgte et video opkald, men der blev ikke svaret. Kan være legit men også scam/afpresnings forsøg Vær forsigtig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 89 Skrevet 26. Februar, 2023 IamNielsiam skrev, for 12 minutter siden: Havde kontakt på snap for lidt siden, og blev skåret ned til anklerne da jeg ikke ville sende et billede. Forsøgte et video opkald, men der blev ikke svaret. Kan være legit men også scam/afpresnings forsøg Vær forsigtig. tror du har ret, jeg fik også bare en henvisning til snap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 26 Skrevet 26. Februar, 2023 Hun forlanger 1/2 delen af betaling forud, og blev pisse sur da jeg ikke ville. Kør uden om hende i mister jeres penge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg