Hop til indhold
Cunthunter

Nogle tips til sjov i Indien?

Recommended Posts

Hvis du ikke skal afsted særligt længe ville jeg nok spare krudtet til en anden gang. Sex udenfor ægteskab betragtes som voldtægt. Nogen er sluppet uden om voldtægtsdommen ved at acceptere et proforma ægteskab og skilsmisse. Så I skal være ret sikre på hvad I har med at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op du er heldig!

Har desværre ingen tips men du må hjertens gerne preparere unge slanke Punjab piger med deres lyse gyldenbrune hud så så meget, at de vil drømme om at komme på besøg i Danmark.

(Ved selfølgelig godt det er umuligt men nøj hvor er du bare heldig og noget øv det skal være så svært at finde smukke slanke piger med indisk baggrund i Storkøbenhavn, nu når det er så meget lettere at finde piger fra Østen heroppe.

Deres, når de er unge, slanke og relativ høje/lidt skinny krop, små bryster og brune mandelformede øjne, sorte vipper, flotte hænder og negle og ofte skinnende lange  sorte hår kan få enhver til at drømme sig væk).

Jeg er ikke bleg for at vide der (også) er massiv fattigdom, og uhumske steder og ting ved sexbranchen som ikke er som i Europa, men når man som mig, tænder hårdt på indiske Punjab piger med lys hud, så er det en skandale at ikke færre er i branchen i Danmark. Måske har det noget med familiemønstrene at gøre? Forældre, fætter, bror og søster skal altid vide hvad smukke datter/søster hun laver og får gode karakterer på uddannelsen.

Ærgeligt. Ærgeligt og dybt frustrerende.

Kunnr være fedt at tage til Punjab, Haryana, Himachal Pradesh, Delhi eller Southall i Englandz hvor der også er mange indiske piger, men om de er "unge og smukke" og nogle arbejder i branchen, ved jeg ikke....

Bare en pige som Nadia Nyce

https://img7.hotnessrater.com/6695454/nadia-nyce-topless.jpg

var at finde mange steder i Danmark, så ville stederne ikke skulle lukke.

GOD TUR! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Hold da op du er heldig!

Har desværre ingen tips men du må hjertens gerne preparere unge slanke Punjab piger med deres lyse gyldenbrune hud så så meget, at de vil drømme om at komme på besøg i Danmark.

(Ved selfølgelig godt det er umuligt men nøj hvor er du bare heldig og noget øv det skal være så svært at finde smukke slanke piger med indisk baggrund i Storkøbenhavn, nu når det er så meget lettere at finde piger fra Østen heroppe.

Deres, når de er unge, slanke og relativ høje/lidt skinny krop, små bryster og brune mandelformede øjne, sorte vipper, flotte hænder og negle og ofte skinnende lange  sorte hår kan få enhver til at drømme sig væk).

Jeg er ikke bleg for at vide der (også) er massiv fattigdom, og uhumske steder og ting ved sexbranchen som ikke er som i Europa, men når man som mig, tænder hårdt på indiske Punjab piger med lys hud, så er det en skandale at ikke færre er i branchen i Danmark. Måske har det noget med familiemønstrene at gøre? Forældre, fætter, bror og søster skal altid vide hvad smukke datter/søster hun laver og får gode karakterer på uddannelsen.

Ærgeligt. Ærgeligt og dybt frustrerende.

Kunnr være fedt at tage til Punjab, Haryana, Himachal Pradesh, Delhi eller Southall i Englandz hvor der også er mange indiske piger, men om de er "unge og smukke" og nogle arbejder i branchen, ved jeg ikke....

Bare en pige som Nadia Nyce

https://img7.hotnessrater.com/6695454/nadia-nyce-topless.jpg

var at finde mange steder i Danmark, så ville stederne ikke skulle lukke.

GOD TUR! 

 

 

Lige præcis sådan en dejlig mandel tøs jeg håber på at finde dernede 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...