Hop til indhold

Ting man fortryder

Featured Replies

Skrevet

Der er ikke meget jeg i grunden fortryder. Dog kan jeg huske to tilfælde, hvor jeg i dag fortryder. 
Jeg har altid rejst meget. I forbindelse med Sovejs opløsning, startede jeg et kontor op i Prag i Tjekkiet. Der var en club, Tabu Club, ved ikke om den stadig eksisterer. Har ikke opsøgt den siden min sidste oplevelse, som er en af de to oplevelser jeg absolut har fortrudt. 

I Tabu Club var der et bar område, en lille scene med liveshows. Der var også en underetage hvor man næsten kunne opleve og få hvad hjertet kunne begære, hvis bare man havde penge nok. 
Der var et område med SM remedier samt et hjørne hvor der hang et sort gardin fra loft til gulv. Bag dette gardin, stod der piger man kunne købe. Fidusen var, at man kunne føle, mærke på dem, finde en slids i gardinet og have sex med pigen. 
Jeg fandt en slank pige bag gardinet, stod med front mod gardinet og hun stod med ryggen til, jeg kunne sagtens fornemme hun var ung, meget ung. Strittende bryster, en meget fast bagdel. Vi fik aftalt et beløb og hun startede med at give mig et blowjob, siddende på knæ bag gardinet, med mit lem ind gennem en sprække i gardinet. Efter noget tid, hvor jeg flere gange var tæt på at skyde kanonen af i munden på hende, rejste hun sig og vendte bagdelen til, stående foroverbøjet. Jeg måtte ned i knæ, og sådan fik hun så hatten passede. Selvfølgelig holdt jeg ikke særlig længe. 
Jeg satte mig efterfølgende så jeg havde udsyn til gardinet. Efter lidt tid, kom en purung pige ud, hun var ikke en dag over 15. Det var et chock, havde forventet hun var ung, men ikke så ung. Og hvis nogen havde sagt hun kun var 14, havde jeg ikke engang forsøgt, at overbevise mig selv om noget andet. 

Noget tid efter, hvor jeg igen var i Prag, var jeg forbi Tabu Club igen. Afholdt mig fra gardinet. Skulle ikke risikerer at komme i nærkontakt med en så ung pige igen. Jeg har altid haft en drøm om, at dominerer og mærke kontrollen, en piges overgivelse og tiggen om ikke mere. 
Jeg aftalte med en ikke særlig køn kvinde nok i start trediverne, at hun skulle i gabestokken og have smæk, pisk og ydmyges. Vi fik det finansielle på plads. Jeg spurgte hvad hendes stopord var. Det havde hun ikke, det var ikke nødvendigt sagde hun. Jeg insisterede på, at der skulle være et stopord og gav hende et ord. Jeg husker ikke hvad der præcist var. Vi legede længe, med både smæk med hånden, lidt kniberi i hendes brystvorter etc. Stadig hårdere og hårdere. Hun sagde ikke meget, højst nogle gisp ind imellem. Gisp som var svære at tolke, om det var fordi det var godt, eller om jeg tog for hårdt fat. 
Jeg besluttede, at hun skulle sige sit stopord, så jeg lagde godt ud med flad hånd på hendes baller. De blev afløst af en pisk, en halvblød pisk. Men ikke blødere, end den efterlod tydelige striber på baller og lår. Pisken blev udskiftet med et forholdsvis kort spanskrør. Startede ud med nogle halvhårde slag, der omgående resulterede i ret mørke striber. Ikke ret meget lyd kom over hendes læber. Så jeg slog et par slag noget hårdere. Stadig kun lidt gisp og hurtig vejrtrækning. Så hårdere og hårdere slog jeg, nu skulle hun altså sige stop. Det gjorde hun ikke. Pludselig fik jeg slået så hårdt, at blodet piblede frem. Jeg stoppede og indså, at jeg var gået alt altfor langt. Jeg indså også, at selvom jeg skulle have fået den forrykte ide at fortsætte, ville der ikke komme noget stopord fra hende. 
Jeg løsnede hende fra gabestokken, gav hende en håndfuld sedler, så mange at hun nok fik det aftalte gange mindst hundrede. 
Jeg forlod Tanu Club, har aldrig været der siden. 

Jeg har også siden den aften, været yderst bevist om, at være 210% opmærksom på både mig selv, og ikke mindst den jeg leger med i det univers. Aldrig nogensinde glemmer jeg den forslåede og mishandlede bagdel.   

Skrevet

Stærk læsning hvor man sidder med en lille knude i maven som læser. Skal ikke forsvare sidste episode, da jeg aldrig har været til SM. Men ift. den første episode vil jeg HELT GENERELT sige, at alder KAN være svært at fastslå af og til. Jeg kender ikke situationen af åbenlyse årsager, så hvad jeg siger nu, er i en helt anden kontekst uden sammenligning i øvrigt. For mange år siden arbejdede jeg i supermarked, hvor jeg skulle spørge om ID, hvis kunderne ville købe alkohol. Mener at grænsen var 16 år. Her har jeg både spurgt en 27-årig om Id og også engang tilbudt en 18-årig en the bolle, da de er gratis til børn under 13 år. Jeg fornægter ikke din skyld eller skam over situationen, men alder KAN i nogle tilfælde være svært at bestemme, selvom jeg ikke tvivler på din dømmekraft og i alle tilfælde var det noget, du fortrød. 

Skrevet

Jeg syntes at der er så mange ting der skriger til himlen i den historie.

For det første at du kommer tilbage efter at have været sammen med en måske mindreårig pige.

For det andet det at du bliver ved med at slå hårdere og hårdere med et spanskrør.

For det tredje så giver du hende en håndfuld sedler som om det kunne komme i nærheden af at opveje de ar på sjælen som du sikkert har givet hende. 

For det fjerde ikke et ord om pigen, om hun sagde noget da du befriede hende eller om du tog hånd om hende trøstede og hende, eller om du bare gav hende penge og stak af.

Du burde selv være kommet i gabestok og fået samme behandling.

Skrevet
torben35 skrev, for 47 minutter siden:

For det første at du kommer tilbage efter at have været sammen med en måske mindreårig pige.

For det andet det at du bliver ved med at slå hårdere og hårdere med et spanskrør.

For det tredje så giver du hende en håndfuld sedler som om det kunne komme i nærheden af at opveje de ar på sjælen som du sikkert har givet hende. 

For det fjerde ikke et ord om pigen, om hun sagde noget da du befriede hende eller om du tog hånd om hende trøstede og hende, eller om du bare gav hende penge og stak af.

Jeg synes det er så mange ting der skriger til himlen i dit svar.

TS kommer tilbage til stedet, men sikrer sig at han ikke laver samme fejl.

Ja, det gik galt med deres leg med SM - lyder som om ingen af dem var rutineret nok, men smerte, dominans og kontrol/kontroltab VAR en del af legen som måske nok er langt fra hvad du forstår ved sex. Men du kan ikke forudsætte at fordi du ikke er til det så er det faktisk mange der gerne vil det og nyder det. TS havde ikke til hensigt at gøre kvinden ondt, men formodentligt at drive hende ud til grænsen af kontroltab, men de fejlede desværre.

At TS ikke skriver hvad der blev sagt efter seancen behøver jo ikke at betyde at der ikke blev sagt noget. 

At TS gav hende en stak sedler har tilsyneladende ikke købt ham aflad (hvilket i sandhed ville have været forfærdeligt) - han fortryder stadig sin handling fra dengang og ville have ønsket at han havde handlet anderledes.

Jeg synes du burde komme på skolebænken igen og sætte dig ind i hvad SM universet er før du forarges over andres preferencer.

@Æ sønderjyde. Stærk og hård læsning. Vi begår alle fejl som ikke kan gøres om, men lære af dem, det formår vi - hvis vi tør indrømme dem.

Hvor er det vigtigt at vi igen og igen gøres opmærksomme på de overgreb vi risikerer at påføre andre - også selvom det ikke er vores hensigt.

Tak fordi du deler noget der er så personligt. 

Redigeret af AB455

Skrevet

TS tak  for  dit  indlæg  som  er  barsk og  ærlig  læsning.  

Du  gjorde  det  rigtige,  aftalte  et  stopord,  at  du  ønskede  at  skubbe  hende  udover  grænsen  må  aldrig  blive  målet  i sig  selv.

Men  kan godt  følge dig i,  at  du  ønskede en  reaktion  fra  hendes  side.

Jeg har  fortrudt  følgende:

En  mand  som  jeg  tidligere  har mødtes  med og  leget  forskellige  lege  med,  herunder  også  voldtægtsleg, altid  med  stopord og  afstemning  af  grænser.

Aftalte   nyt  møde  med  voldtægtsleg,  fil ikke aftalt  grænser  eller  stopord, i min naivitet troede jeg at han ville huske mig grænser.  

Det  blev  til for hård  sex   og  en  lussing  i  ansigtet  som  flækkede  min  overlæbe og  gav  mig et  blåt øje  og  en  blå  hævet  kind.  Jeg  stoppede  kontakten  med  ham. 

Det  var  ikke  en  fed  oplevelse 

Skrevet
  • Author
torben35 skrev, den 26.2.2023 at 11:24:

Jeg var ret ung dengang. At jeg kom tilbage til Tabu Club ved næste besøg i Prag, var lige netop fordi jeg ville i deres sm afdeling. Desuden tror jeg ikke, der var så mange klubber dengang. Hvilket jo har ændret sig. 

Jeg vil ikke bortforklare, at jeg slet slet ikke var opgaven voksen nok, mht afstraffelsen. At der tilsyneladende var noget indeni i mig, der bare ville have hende til, at fremsige det stopord. Hun havde det så modsat, ikke for noget i verden, ville hun bede mig stoppe. Det kan jo kun gå galt, når to så vedholdende, stædige og jeg dengang meget lidt erfaren Master. 
Jeg købte ikke aflad, kan huske tydeligt, at jeg tænkte, hun kan i hvert fald ikke arbejde her i klubben en uge eller to. Så de penge var en form for både kompensation for det, og nok også en smule dårlig samvittighed. 
Nej jeg var heller ikke erfaren nok til, at tage ordentlig hånd om hende bagefter. Som jeg husker det, forsvandt hun lynhurtigt, da jeg lukkede hende ud af gabestokken. Hvilket jeg nok også villet have gjort. 

Selvfølgelig fortryder jeg begge oplevelser. Har tænkt på dem tit. Er første gang, jeg nogensinde fortæller andre om det. Jeg er heldigvis blevet meget klogere, langt mere erfaren udi dominans og lege i det halv- og helmørke univers. Vil tilføje, at i dag fylder den psykiske dominans mere for mig. Jeg har sjældent en pisk i hånden. Det psykiske spil, hvor dominansen kan være meget mere raffineret og mentalt udfordrende for begge parter, tilfredsstiller mig lang mere. 

Skrevet

Synes det en god tråd du har startet, jeg går lige og tygger lidt på om jeg vil dele mine oplevelser med alle, jeg synes ikke jeg orker moralske kommentarer lige for tiden.

Vil bare sige at efter ca 8år med mange piger, og mange oplevelser inden for købesex, har jeg sgu lært meget om mig selv, også noget der ikke lige var så fedt, men som jeg ser det er vi alle uperfekte, og dem der ikke synes det om sig selv, har bare ikke fundet ud af det i nu.

Er det bare mig? Men jeg tænker at måske dem der ejet den club, havde forbudt hende i at give hendes kunder et stop ord. 

Redigeret af sexes

Skrevet

Kunne det tænkes, at hende den mindre kønne i 30erne faktisk var med på det, og at det alene var synderjyden, der fik overskredet grænser - alligevel? Nogle gange kan man jo fantasere om noget, som man reelt ikke ønsker at udføre. Som en person, der ikke er til andet end en behersket endefuld, så synes jeg eks. der er mange voldsomme billeder af numser, der er blå og gule og med store røde striber på eks. xvideos. Det er ikke noget jeg er specielt til, men nogle er jo til seriøs smerte.

Redigeret af Jonze

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.