Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun har et par annoncer igang altid. Hun har bla heddet Candy. 
Der er ikke nogen omtaler af besøg hos hende. De fleste er nok ved at være trætte af at skrive anmeldelser, for naturligvis er hun da besøgt. Hun har været i Århus længe og også i Odense, gæster har hun, ellers var hun jo rejst videre til andre lande. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Hun har et par annoncer igang altid. Hun har bla heddet Candy. 

Nok en af grundene til jeg ej har besøgt (når pigen begynder at ligne en varer til salg, bliver hun uinteressant for mit vedkommende) men rigtigt, nogen må ha besøgt hende om end nogen herinde eller måske vælger de fra for skriv herinde, som det ser ud det ca seneste år specielt i Århus hvilket man jo så kan undre sig over men fakta er, ingen gider længere at skrive Anmeldelse om Thai-besøg i Århus, hvilket nok har flere grunde men borte med blæsten er de og kommer næppe tilbage foreløbig, altså Anmeldelserne i Århus 

Skrevet

spring hende over

kedelig

Mortenkok skrev, for 13 timer siden:

Nok en af grundene til jeg ej har besøgt (når pigen begynder at ligne en varer til salg, bliver hun uinteressant for mit vedkommende) men rigtigt, nogen må ha besøgt hende om end nogen herinde eller måske vælger de fra for skriv herinde, som det ser ud det ca seneste år specielt i Århus hvilket man jo så kan undre sig over men fakta er, ingen gider længere at skrive Anmeldelse om Thai-besøg i Århus, hvilket nok har flere grunde men borte med blæsten er de og kommer næppe tilbage foreløbig, altså Anmeldelserne i Århus 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.