Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke selv været der, men ud fra annonce tekst og billederne kunne jeg godt mistænke hende for at have kaldt sig Milla førhen.

Hvis det er korrekt har hun været lidt omkring i Danmark, bla Aalborg (som der er en tråd om).

Redigeret af TrippleB

Skrevet

Hej 
Billederne af Milla og Mika er taget det samme sted, de yder også de samme sexuelle ydelser, og teksten er nærmest identisk. Så en eller anden form for forbindelse har de til hinanden. Men det er ikke en og samme person.. (Se tatoos) Besøgte Mika igår.. Mega lækker, dejlige bryster, flot krop og det kønneste ansigt.. Lidt in love… Hun er endnu kønnere  end billederne antyder.. Så du kan trygt besøge denne skønhed… Men bemærk hun knepper uden kondom hvis ikke du siger noget..!

Skrevet

Hej Neutrale

Vil du afsløre hvor vi ca befinder os i Århus?

Skrevet
Vissen skrev, for 1 minut siden:

Hej Neutrale

Vil du afsløre hvor vi ca befinder os i Århus?

Jeg skrev til Mika og fik oplyst adressen - det er tæt på centrum - omkring Vestergade. 

Skrevet
Den neutrale skrev, for 18 timer siden:

Hej 
Billederne af Milla og Mika er taget det samme sted, de yder også de samme sexuelle ydelser, og teksten er nærmest identisk. Så en eller anden form for forbindelse har de til hinanden. Men det er ikke en og samme person.. (Se tatoos) Besøgte Mika igår.. Mega lækker, dejlige bryster, flot krop og det kønneste ansigt.. Lidt in love… Hun er endnu kønnere  end billederne antyder.. Så du kan trygt besøge denne skønhed… Men bemærk hun knepper uden kondom hvis ikke du siger noget..!

Fik du en god blanding af hvad hun har på menuen i hendes profil. ?

kan se hun er flyttet til Odense nu.

Skrevet
Den neutrale skrev, for 19 timer siden:

Hun er endnu kønnere  end billederne antyder.. Så du kan trygt besøge denne skønhed

Takker for info..ja, hun ser ret fræk ud....synes jeg på et tidspunkt læste noget om, at nogle havde mistanke om, at Mika lignede en ombygget mand. Kan du helt bekræfte, at dette 100% ikke er tilfældet??...vil nemlig gerne besøge Mika, hvis dette helt kan afvises.

Håber du kan hjælpe:)

Skrevet
Manwithmanners skrev, den 6.12.2022 at 08:52:

Nogen som ved om hun levere det hun skriver hun tilbyder? 

Skrevet
Sjovleg1 skrev, for 7 timer siden:

Fik du en god blanding af hvad hun har på menuen i hendes profil. ?

kan se hun er flyttet til Odense nu.

Ja…! Fik alt det vi aftalte. Selv de sorte latexbukser, havde hun på, som aftalt.. Super tilfreds!! 

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 6 timer siden:

Takker for info..ja, hun ser ret fræk ud....synes jeg på et tidspunkt læste noget om, at nogle havde mistanke om, at Mika lignede en ombygget mand. Kan du helt bekræfte, at dette 100% ikke er tilfældet??...vil nemlig gerne besøge Mika, hvis dette helt kan afvises.

Håber du kan hjælpe:)

Tror bestemt ikke det er den samme vi snakker om.. Hun er super feminin. Det er ikke Milla men Mika.. 

Skrevet

Jeg ved ikke med resten, men hænderne er i hvert fald fra en mand....

Skrevet
lang skrev, for 20 minutter siden:

Jeg ved ikke med resten, men hænderne er i hvert fald fra en mand....

Præcis hænderne gør mig altså også lidt bekymret.....samme tanker her:shock:

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 1 time siden:

Der står jo Th i annoncen.   

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 7 timer siden:

Ligner det ikke bare hænder som er 10-15 år ældre end den alder hun skriver i annoncen

Skrevet

Er lidt lun på at besøge hende, men mange leverer ikke altid det de skriver

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.