Kontornusseren 73 Skrevet 6. December, 2013 Der er nogle der siger at de ikke kan indsætte links. Muligvis er problemets kerne at man slet ikke kan indsætte ting fra clipboard i Internet Explorer 11 når man skriver nye indlæg. Med FireFox går det fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 2816 Skrevet 6. December, 2013 Tror det er et spørgsmål om, at man: Bruger rigtig format At man bruger knappen til, at indsætte link ( de tre kædeled i funktionslinien) Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 857 Skrevet 12. December, 2013 Jeg har samme problem. Vælger link-knappen, men vinduet fryser, så jeg ikke har andre muligheder end at lukke vinduet / tab'en, og kan starte forfra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 543 Skrevet 16. December, 2013 Samme her, billedet fryser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5797 Skrevet 16. December, 2013 Ang annoncerne Så holder jeg mig en kamp med at systemet "spiser" koder....jeg indsætter to links og det ene forsvinder...samt tekst omkring det....lidt underligt trods man bruger den der kode ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg