Hop til indhold

Recommended Posts

Idag var jeg forbi svalereden, Viborgvej 311 og der var Kira, en lækker ung dame med en dejlig flot krop, som hurtig fik en i den rigtige stemning, utrolig imødekomme og man følte sig i den 7 himmel mens man var sammen med hende, sikke nogle dejlige bryster og en lækker bagdel hun har, en dame der kan sit kram, selvom man blev færdig lidt før tiden, så blev der nusset om en i resten af tiden, så nu glæder jeg mig bare til næste gang jeg kører ud til dejlige Kira. 

mvh jada 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jada skrev, for 41 minutter siden:

Idag var jeg forbi svalereden, Viborgvej 311 og der var Kira, en lækker ung dame med en dejlig flot krop, som hurtig fik en i den rigtige stemning, utrolig imødekomme og man følte sig i den 7 himmel mens man var sammen med hende, sikke nogle dejlige bryster og en lækker bagdel hun har, en dame der kan sit kram, selvom man blev færdig lidt før tiden, så blev der nusset om en i resten af tiden, så nu glæder jeg mig bare til næste gang jeg kører ud til dejlige Kira. 

mvh jada 

Kys kys din dejlige fyr❤️håber snart vi ses igen til en hed omgang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...