Hop til indhold
Super6banditten

Jolien er The Sexy Lady

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/298947

Skud ud til Jolien som jeg har besøgt en del gange og igen i går. Hun har stil og klasse og er blændende smuk som billederne viser. Hun er tillige en kvik og megasød pige. Hun har stor indlevelse og engagement i akten og jeg fik alt det jeg bedst kan lide med et BJ i særklasse. Hun tager hjem til Spanien på et kort ophold efter Ejstrupholm men er tilbage senere i marts og april i Hurup, Videbæk og Holstebro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Super6banditten skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/298947

Skud ud til Jolien som jeg har besøgt en del gange og igen i går. Hun har stil og klasse og er blændende smuk som billederne viser. Hun er tillige en kvik og megasød pige. Hun har stor indlevelse og engagement i akten og jeg fik alt det jeg bedst kan lide med et BJ i særklasse. Hun tager hjem til Spanien på et kort ophold efter Ejstrupholm men er tilbage senere i marts og april i Hurup, Videbæk og Holstebro. 

Er hendes bryster ægte ? og kan man tunge kysse hende så meget man vil ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, for 10 timer siden:

Er hendes bryster ægte ? og kan man tunge kysse hende så meget man vil ?

Barmen er uden kunstig fyld. Tungekys ved jeg ikke. Det er nok en ekstra ydelse hvis hun gør det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tungekysser ikke, men er en fantastisk dejlig pige, god service og fantastisk krop og skøn sex besøger hende helt sikkert i gen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...