OleV 272 Skrevet 24. Februar, 2023 Er der nogle der har været her? https://annoncelight.dk/showad/364557 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 340 Skrevet 24. Februar, 2023 (edited) Lidt umage par, mit gæt er, at pludselig er det kun den ene ( hende med 3 billeder ) det kan når man skal mødes Og bemærk det IKKE er på Sjælland Redigeret 24. Februar, 2023 af PoulPik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 76 Skrevet 24. Februar, 2023 Det er Zaccho pa SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 24. Februar, 2023 PoulPik skrev, for 1 time siden: Lidt umage par, mit gæt er, at pludselig er det kun den ene ( hende med 3 billeder ) det kan når man skal mødes Og bemærk det IKKE er på Sjælland Køge er da Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 24. Februar, 2023 PoulPik skrev, for 1 time siden: Lidt umage par, mit gæt er, at pludselig er det kun den ene ( hende med 3 billeder ) det kan når man skal mødes Og bemærk det IKKE er på Sjælland Hvad mener du med, at det ikke er på Sjælland? Det siger annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 24. Februar, 2023 OleV skrev, for 2 timer siden: Er der nogle der har været her? https://annoncelight.dk/showad/364557 Annoncen er mere end 10 dage gammel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 340 Skrevet 24. Februar, 2023 Emptyman skrev, for 7 minutter siden: Hvad mener du med, at det ikke er på Sjælland? Det siger annoncen. Der stod Fredericia da jeg tjekkede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 340 Skrevet 24. Februar, 2023 Jaruff skrev, for 1 time siden: Det er Zaccho pa SD Har du mødt hende? Og er det, den buttede pige, eller den anden med 1 billede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 24. Februar, 2023 PoulPik skrev, for 9 minutter siden: Der stod Fredericia da jeg tjekkede Okay, der stod Midtsjælland da jeg tjekkede… Men nej har ikke besøgt dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 76 Skrevet 25. Februar, 2023 PoulPik skrev, den 24.2.2023 at 14:29: Har du mødt hende? Og er det, den buttede pige, eller den anden med 1 billede? Jeg har ikke mødt hende. det er den buttede pige, der har tre billeder. hun bor i Kosor, men kommer ofte til København 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg