Hop til indhold
Kalder

Butsaba på Christianshavn

Recommended Posts

Tænker at en kort anmeldelse er bedre end ingen anmeldelse

 

Jeg har være i butsaba nogle gange bare for massagen. god hård massage ala thai i en time for 400,-. Og så er det tæt på hvor jeg bor. 

I går var men normale massør optaget og det blæste jo en del så pigerne ville gerne hjem. De foreslog 2 piger i 30 min i stedet. og jeg tænkte "fint". Der var en god og let stemning og man kunne fornemme at de gerne ville have lidt ekstra. 

Jeg sagde jeg havde 200,- ekstra med og den ene pige tog tøjet helt af den anden brysterne frem, en finger i røven og 1 min efter sprøjtede jeg. Normalt kan jeg ikke komme ved handjob, så hurra for dem. Så lidt mere massage og komplimenter til min flotte pik, aftøring. 600,- og god let stemning... Kunne godt have fået superfransk for samme pris, men kører helst supersafe sådanne steder. 

 

Forlod stedet tilfreds og med et smil på læben. 

 

www.butsaba-wellness.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Kalder,

 

er der nogen af pigerne på Butsaba som du særligt kan anbefale? Foretrækker massører under 35 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kalder,

 

er der nogen af pigerne på Butsaba som du særligt kan anbefale? Foretrækker massører under 35 :smile:

 

Der er ikke nogen af damerne hos Butsaba der er under 35 år.

Så skal det da lige være når der er en "frelancer" på besøg.

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, den 13/12/2013 at 11:52:

 

Der er ikke nogen af damerne hos Butsaba der er under 35 år.

Så skal det da lige være når der er en "frelancer" på besøg.

Det passer i hvert fald ikke.

Har som tidligere skrevet været der 4 gange. Og hver gang har det været en pige på mellem 25-30 år. Sidst var en lille sød godte som jeg bedømmer til ca. 25 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 10 timer siden:

En tre år gammel tråd...

De gamle har måske rekrutteret deres døtre?;-)

Det ved jeg ikke om de har.

For 3 uger siden var det i hvert fald en lille godte på ikke over 25 år:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerstar skrev, for 22 timer siden:

Det passer i hvert fald ikke.

Har som tidligere skrevet været der 4 gange. Og hver gang har det været en pige på mellem 25-30 år. Sidst var en lille sød godte som jeg bedømmer til ca. 25 år.

Nu kommenterer du jo på en tråd som er skrevet for 3 år siden.

Så det giver vist ingen mening med din kommentar.

Igennem tiden har der, alt overvejende, været voksne damer i butikken. Og 35 år er i mine øjne stadig lidt unge :P

Jeg har såmænd haft adskillelige oplevelser med "unge" damer i salonen. Men desværre har de alle haft kort holdbarhed (læs freelancere)

Men hvis der er kommet ungdommelige kvinder i stalden nu, vil vi da sætte stor pris på en lille anmeldelse af dine oplevelser.

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...