Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en lang og hård arbejdsdag, hvor jeg havde stået op det meste af tiden, trængte min ryg og ben, og ikke mindst jeg selv til noget forkælelse. 

Jeg havde længe haft kigget på Lillys annonce på annoncelight.dk, https://annoncelight.dk/showad/360052 men jeg havde tøvet, da der ikke var nogle anmeldelser af hende overhovedet, kun en efterlysning for cirka en måned siden. 

Jeg ringede op, og fik hurtigt lavet en aftale på en time til i aften med hende. Hun sendte adressen til en velkendt thai klinik i centrum af byen. 

Jeg ringede på og det var Lilly selv der åbnede. Det er hende på billederne, dejlig sød og smilende thai pige. Jeg blev vist ind i massagerummet, hvor vi fik afregnet for en time. Hun gik og var væk i 2 minutter mens jeg stille og roligt tog tøjet af. 

Da hun kom tilbage, smed hun sin kimono, og jeg havde nu fornøjelsen af at se hendes skønne nøgne krop. 

Hun er som på billederne af hende i det røde undertøj, og ved nærmere eftersyn kan jeg se at billederne er taget i det massagerum vi var i. 

Mine hænder gled stille og forsigtigt hen over hendes krop, og hendes bryster er de lækreste jeg nogensinde har set på en thai pige. Store, bløde, med et naturligt udseende, selvom hun har fået dem lavet. Helt vidunderlige. 

Hun bad mig lægge mig på maven på massagebriksen, og startede stille, men fast ud med nogle tryk på hele bagsiden af min krop. Ryg, skulder, overarme, lænd, balder, lår og lægge. 

Olien blev fundet frem, og det var som om hun kunne læse mine tanker, for uden at jeg havde sagt et ord, koncentrede hun sig mest om mine ømme ben. Hendes massage var dejlig og fast, men ikke noget med hård thai massage, eller det elendige olie plaskeri andre piger udøver, som i bund og grund ikke er noget ved.

Hun formåede virkelig at skabe en dejlig og afslappet stemning, jeg lå og nød massagen, mens jeg glædede mig til hvad der senere skulle ske. 

Så bad hun mig om at vende rundt. Forsiden af kroppen fik kun lidt massage, inden hun sagde, med et stort grin: And now, party time;).

Selvom jeg havde taget et omhyggeligt bad inden jeg tog hjemmefra, var hun meget grundig med vådservietterne om at afvaske og tørre min pik, kugler og mellemkød. Tror hun brugte 4 servietter. Derefter gik hun ellers i gang med et rigtig skønt blow, uden gummi, hvor pikken, kugler og mellemkød fik den helt store tur med hendes ivrige tunge. Der var ingen hastværk, ren lækker indlevelse og et blow jeg kommer til at huske længe fremover. Jeg var rigtig glad for at jeg havde taget en spiller hjemmefra, ellers havde vi ikke nået mere. 

Gummi kom på, og hun red mig, mens jeg havde fornøjelsen af at røre, se og slikke på hende super dejlige bryster. 

Vi skiftede til missionær, og lidt efter kom jeg. Helt vildt skønt, jeg er rigtig glad for at det var Lilly jeg valgte at besøge her til aften. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun lyder dejlig - er der andre piger på stedet ikke så kendt i området, mere vi er 2 der skal have "massage" på samme tid.. :) mere hvis nogen kan linke til de piger der er på stedet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pit. skrev, for 5 timer siden:

hun lyder dejlig - er der andre piger på stedet ikke så kendt i området, mere vi er 2 der skal have "massage" på samme tid.. :) mere hvis nogen kan linke til de piger der er på stedet? 

Der er andre piger på samme adresse, hvem ved jeg bare ikke. 

Prøv ringe, Lilly taler ok engelsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, den 24.2.2023 at 17:25:

Der er andre piger på samme adresse, hvem ved jeg bare ikke. 

Prøv ringe, Lilly taler ok engelsk. 

Er vi sådan på bagsiden af Føtex City placeringsmæssigt?

Og tak for god anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statham skrev, den 7.3.2023 at 21:49:

Er vi sådan på bagsiden af Føtex City placeringsmæssigt?

Og tak for god anmeldelse. 

Fik du besøgt hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er undret mig over priserne hos flere piger i Vejle

45 min koster 1200, og 90 koster 2500.

Minutprisen stiger, jo mere tid man køber.

Underligt. Plejer at være omvendt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fiesta skrev, for 7 timer siden:

Det er sandelig ikke kun i Vejle, at mængderabatten når et maximum, og prisen pr minut stiger igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fiesta skrev, for 7 timer siden:

45 min koster 1200, og 90 koster 2500.

Minutprisen stiger, jo mere tid man køber.

Underligt. Plejer at være omvendt

Det kan jeg som godt forstå at den gør.   For jeg talte med en pige en dag.  Og hun fortalte at hun dagen før havde haft besøg af en fyr. Som havde bollet hende i 90min og ikke kunne komme.  Og det havde taget meget hård på hende.  Da det var hård sex.  Så jeg tænker at man jo som pige/kvinde nok bedre kan klare 45-60min.  med en fed mand som ikke kan komme.  End 90-120 min hvor du bare får slået søm i.  Hun var helt øm i tivoli dåsen efter dette.  Og var faktisk ved at holde 1-2 fri dage.   Men det havde hun bare ikke råd til...

Så jeg forstår faktisk 100% godt hvorfor der ikke er minut rabat.  og når man kommer over 45min at den faktisk til tider stiger pr min...  Sæt jer lige i deres sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
elwis skrev, for 23 timer siden:

Det kan jeg som godt forstå at den gør.   For jeg talte med en pige en dag.  Og hun fortalte at hun dagen før havde haft besøg af en fyr. Som havde bollet hende i 90min og ikke kunne komme.  Og det havde taget meget hård på hende.  Da det var hård sex.  Så jeg tænker at man jo som pige/kvinde nok bedre kan klare 45-60min.  med en fed mand som ikke kan komme.  End 90-120 min hvor du bare får slået søm i.  Hun var helt øm i tivoli dåsen efter dette.  Og var faktisk ved at holde 1-2 fri dage.   Men det havde hun bare ikke råd til...

Så jeg forstår faktisk 100% godt hvorfor der ikke er minut rabat.  og når man kommer over 45min at den faktisk til tider stiger pr min...  Sæt jer lige i deres sted.

Ja ja, det gir' da mening. Jeg har bare ikke set det før.

Og når jeg køber et par timer, er det ikke for at banke løs i hende.

Der er flere alternativer jeg synes er frækkere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...