natdyr 47 Skrevet 23. Februar, 2023 Hej derude Er der nogen af jer der kender til Katia, hun har reklameret flere gange har jeg bemærket, men synes ikke jeg finde noget på hende https://annoncelight.dk/showad/361360 nogen der evt. har erfaring med Katia og ved hvor omtrent hun holder til. på forhånd tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest meorts Skrevet 21. Marts, 2023 Nogle med erfaringer? Hun er i Horsens nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 21. Marts, 2023 meorts skrev, for 8 minutter siden: Nogle med erfaringer? Hun er i Horsens nu Skrev til hende flere gange sidst hun var i Odense.....enten svarede hun ikke....eller så kom svaret midt om natten eller dagen efter.....når så svaret langt om længe kom, havde hun ikke lige tid....hmmm....meget useriøst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest meorts Skrevet 21. Marts, 2023 GIANT COCK skrev, for 8 minutter siden: Skrev til hende flere gange sidst hun var i Odense.....enten svarede hun ikke....eller så kom svaret midt om natten eller dagen efter.....når så svaret langt om længe kom, havde hun ikke lige tid....hmmm....meget useriøst. Okay tak. Det bliver ikke hende jeg skal besøge så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 21. Marts, 2023 Nej, denne måde at kommunikere på er bare for usikker for os sexkunder.....hvem har ikke prøvet at holde og vente på en glemt aftale...eller dobbeltbookning...pga. sprogbarrierer m.m.....det er der sgu ikke meget World class over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg