Hop til indhold

Recommended Posts

Idet jeg undlader at ironisere over de to p'er i super, selv om det ellers ligger lige til højrebenet, så tvivler jeg på, at der kommer noget godt ud af dette tilbud. 799 kr for en times sex med en sikkert meget træt og travl pige. Ikke rart at tænke på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suk! Måtte tage endnu to for holdet...

Anden gang fordi jeg lige var i området og håbede på det var blevet bedre og fordi hun var en meget sød moden dame, med store flotte bryster og lille røv.

OK diskret sted på Jyllingevej. Pænt værelse.

Meget sød og krammelysten, meget tildækket, og med stor berøringsangst "nok se, ikke røre". Ingen B2B. Meget skrabet "fullpakke". Min diller blev berørt med kun tre fingre, fik dog forsigtigt lov til at smage på krøllerne, ingen BJ og til sidst forsvandt jeg ind i den tilgroet urskov.

Tredje gang, bliver det kun for massagen og det glade smils skyld.

^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

Der var mere end bare hår i suppen - kan absolut ikke anbefale tilbuddet. Meget skrabet og uden nogen form for indlevelse. De er dog to - muligvis søstre eller i hvert fald familie. Den anden har tidligere arbejdet på jernbane alle i Vanløse og gave en hæderlig fullpakke menu, også til under markedspris. Det var faktisk hende jeg kom efter. Men den blev så søster to, der gjorde det med venstre hånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 17 timer siden:

Men den blev så søster to, der gjorde det med venstre hånd.

Eller som man siger "venstrehåndsarbejde"..........

Finder selv ud....!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

En god stund siden mit besøg, men husker det som mindre positivt. Faktisk min absolut værste, med følgende højdepunkter: 

- Massagen forløb med kontinuerlig snak i telefonen (på højtaler)

- Meget mørkt lokale

- Begrænset muligheder for berøring, som i nul

- Ingen pirring eller antydning til “nærgående” berøring af mig

- Ingen mulighed for at slikke fisse

- Ingen BJ

- Bolle ville hun gerne.

Min lyst til at gennemføre et samleje var ikke-eksisterende, så jeg forlod stedet. En træls massage til 800.

Betalingen var vel det eneste der forløb nogenlunde som tænkt.

De der søger behåret fisse, det får man. Den skal bare ikke berøres, ikke slikkes, og den er bare ikke så nem at se i mørket. Men der er nok hår på fissen, hvilket ikke er helt mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
F-jernet skrev, den 25.5.2023 at 10:52:

det er en skam, for det er da ellers et godt tilbud må man sige !!

I denne branche må man bare sige, at det giver god mening at anvende det klassiske spørgsmål: Er det for godt til at være sandt . Og her er svaret helt entydigt: ja

Kvalitet koster det som det nu engang koster. Jawsuk (usikker på stavningen  her) i Vangede synes jeg faktisk giver en rigtig professionel service med humør og smil på læben. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville bare lige tilføje at jeg også har været der og besøgt hende efter jeg så dette opslag! 
Hun er dejlig behåret som jeg godt kan lide det, god kemi, fik lov at slikke og røre og det var virkelig godt! Nok det bedste besøg jeg har prøvet men er også til de mere modne med lidt hår. :)

nok mit bedste besøg indtil videre.

Redigeret af AnonymBuskFornøjer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...