Hop til indhold

Dokkoon, Århus syd?

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har nyerere erfaring med dokkoon på Oddervej og/eller andre steder i det sydlige Århus?

aarhusfyr(ero)

Skrevet

Jeg har været der et par gange inden for de sidste 4 mdr. Det har været den samme kvinde begge gange jeg er blevet betjent af.

Sød og smilende, lidt til den fyldige side. Men det er tip top for mig.

Har fået massage og hj begge gange, og hun pirre godt under massagen. Normal pris niveau for den slags ydelse i århus område.

Der har være andre piger der, mens jeg var på briksen. Så ved ikke præcist om man får den samme eller hvordan fordelingen er hvis der skal ske mere end hj.

Skrevet
stifmeister skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været der et par gange inden for de sidste 4 mdr. Det har været den samme kvinde begge gange jeg er blevet betjent af.

Sød og smilende, lidt til den fyldige side. Men det er tip top for mig.

Har fået massage og hj begge gange, og hun pirre godt under massagen. Normal pris niveau for den slags ydelse i århus område.

Der har være andre piger der, mens jeg var på briksen. Så ved ikke præcist om man får den samme eller hvordan fordelingen er hvis der skal ske mere end hj.

Lang tid siden jeg sidst har prøvet den slags, har brugt ladyboys et stykke tid nu.

Hvad giver man for en massage med HJ, og kan man få en finger bagi også?

Skrevet
lpoh skrev, for 1 time siden:

Lang tid siden jeg sidst har prøvet den slags, har brugt ladyboys et stykke tid nu.

Hvad giver man for en massage med HJ, og kan man få en finger bagi også?

Jeg har givet 600, altså alm Århus pris for den kombination. 

Har ikke oplevet hun har stimuleret ugle øjets. Ej heller har jeg spurgt ind til det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.