Borende X 25030 Skrevet 6. December, 2013 Hej Admin. Der er begyndt at ske noget mystisk herinde: Når jeg trykker på knappen "Nyt indhold", dukker listen med "Medlemmer" op, og det er da vist ikke meningen. Jeg får først det ønskede tilbage, når jeg klikker endnu engang på "Nyt indhold" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 6. December, 2013 Hej Admin. Der er begyndt at ske noget mystisk herinde: Når jeg trykker på knappen "Nyt indhold", dukker listen med "Medlemmer" op, og det er da vist ikke meningen. Jeg får først det ønskede tilbage, når jeg klikker endnu engang på "Nyt indhold" Juster dine indstilninger i venstre side - og jeg mener ikke hjernehalvdel men på skærmen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 6. December, 2013 (edited) Juster dine indstilninger i venstre side - og jeg mener ikke hjernehalvdel men på skærmen. Ok, det prøver jeg. Men jeg har ellers ikke pillet ved noget siden første opsætning. Redigeret 6. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontornusseren 73 Skrevet 6. December, 2013 Det er rigtigt. Sommetider når man klikker på nyt indhold, så tages man til følgende adresse. Sker måske en gang for hver halvtreds.http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=members Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontornusseren 73 Skrevet 6. December, 2013 Har fundet problemet: Når man kigger på en anden brugers profil, og klikker nyt indhold, så kommer man det forkerte sted hen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 6. December, 2013 jeg er helt vild med denne overskrift MEDLEMMER UDEN INDHOLD, vil det sige at vi ikke indeholder noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 6. December, 2013 (edited) jeg er helt vild med denne overskrift MEDLEMMER UDEN INDHOLD, vil det sige at vi ikke indeholder noget Du har lugtet lunten. Det er selvfølgeligt et ordspil fra min side . Det kan godt gå på, at der er nogle medlemmer, der ikke indeholder noget. Det kan også godt gå på, at nogle medlemmer trykker på indholdsknappen uden at få det ønskede indhold ud. Først havde jeg formuleret overskriften "Medlemmer uden indhold, indhold uden medlemmer", men det blev lidt for langt, så jeg valgte den dobbelttydige :mrgreen:. Redigeret 6. December, 2013 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg