Hop til indhold
Borende X

Medlemmer uden indhold

Recommended Posts

Hej Admin.

 

Der er begyndt at ske noget mystisk herinde: Når jeg trykker på knappen "Nyt indhold", dukker listen med "Medlemmer" op, og det er da vist ikke meningen.

Jeg får først det ønskede tilbage, når jeg klikker endnu engang på "Nyt indhold"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin.

 

Der er begyndt at ske noget mystisk herinde: Når jeg trykker på knappen "Nyt indhold", dukker listen med "Medlemmer" op, og det er da vist ikke meningen.

Jeg får først det ønskede tilbage, når jeg klikker endnu engang på "Nyt indhold"

 

Juster dine indstilninger i venstre side - og jeg mener ikke hjernehalvdel  :wink:  men på skærmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Juster dine indstilninger i venstre side - og jeg mener ikke hjernehalvdel  :wink:  men på skærmen.

 

Ok, det prøver jeg. Men jeg har ellers ikke pillet ved noget siden første opsætning.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er helt vild med denne overskrift  MEDLEMMER UDEN INDHOLD,  vil det sige at vi ikke indeholder noget :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er helt vild med denne overskrift  MEDLEMMER UDEN INDHOLD,  vil det sige at vi ikke indeholder noget :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

 

Du har lugtet lunten. Det er selvfølgeligt et ordspil fra min side :D:lol:.

 

Det kan godt gå på, at der er nogle medlemmer, der ikke indeholder noget. Det kan også godt gå på, at nogle medlemmer trykker på indholdsknappen uden at få det ønskede indhold ud.

 

Først havde jeg formuleret overskriften "Medlemmer uden indhold, indhold uden medlemmer", men det blev lidt for langt, så jeg valgte den dobbelttydige :mrgreen: :mrgreen:.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...