Hop til indhold

Medlemmer uden indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Admin.

Der er begyndt at ske noget mystisk herinde: Når jeg trykker på knappen "Nyt indhold", dukker listen med "Medlemmer" op, og det er da vist ikke meningen.

Jeg får først det ønskede tilbage, når jeg klikker endnu engang på "Nyt indhold"

Skrevet

Hej Admin.

Der er begyndt at ske noget mystisk herinde: Når jeg trykker på knappen "Nyt indhold", dukker listen med "Medlemmer" op, og det er da vist ikke meningen.

Jeg får først det ønskede tilbage, når jeg klikker endnu engang på "Nyt indhold"

Juster dine indstilninger i venstre side - og jeg mener ikke hjernehalvdel  :wink:  men på skærmen.

Skrevet
  • Author

Juster dine indstilninger i venstre side - og jeg mener ikke hjernehalvdel  :wink:  men på skærmen.

Ok, det prøver jeg. Men jeg har ellers ikke pillet ved noget siden første opsætning.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Har fundet problemet: Når man kigger på en anden brugers profil, og klikker nyt indhold, så kommer man det forkerte sted hen.

Skrevet

jeg er helt vild med denne overskrift  MEDLEMMER UDEN INDHOLD,  vil det sige at vi ikke indeholder noget :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Skrevet
  • Author

jeg er helt vild med denne overskrift  MEDLEMMER UDEN INDHOLD,  vil det sige at vi ikke indeholder noget :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Du har lugtet lunten. Det er selvfølgeligt et ordspil fra min side :D:lol:.

Det kan godt gå på, at der er nogle medlemmer, der ikke indeholder noget. Det kan også godt gå på, at nogle medlemmer trykker på indholdsknappen uden at få det ønskede indhold ud.

Først havde jeg formuleret overskriften "Medlemmer uden indhold, indhold uden medlemmer", men det blev lidt for langt, så jeg valgte den dobbelttydige :mrgreen: :mrgreen:.

Redigeret af Borende X

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.