Hop til indhold

Sugerdating -Hvordan? $does and dont's...

Featured Replies

Skrevet

Ærede herrer og søde piger(måske nogen af jer også har erfaring -byd endelig ind...) 

Jeg overvejer kraftigt at prøve sugardating området af - men jeg er lige så ny i det, som jeg var engang mht. glædespiger...

Vil nogen dele erfaringer?

Hvordan kommer jeg igang?

Hvad skal jeg være opmærksom på?

Jeres oplevelser - ender i, med en god gammeldags forløsning hver gang? Eller er en del af det, også bare almindeligt samvær/selskab uden sex?

Håber i vil hjælpe, med de bedste hilsner fra konstruktøren

Skrevet

SB-markedet har nok ændret sig en hel del fra den oprindelige definition af hvad en SB er.
Nu om dage oplever jeg, at der er en hel del pro piger tilmeldt fx Sugardaters.dk - ligesom en stor del af fyrene (som jeg forstår det) sender beskeder afsted a la: WHvad koster det for en time?W
Og ser man en SB som en person, man kan betale for sex og som tilbyder forskellige ydelser, ja, så er der ikke den store forskel på at gå til en betalingspige, som du finder på Annoncelight.

For mig, så ser jeg lige nu tre SBere fast ugentligt, og der er det primære ikke sex, men blot medmenneskelig samvær. Det kan være, at vi tager en tur på café eller restaurant og får os en let frokost med bobler, hvorefter vi finder noget kultur at kaste os ud i. Andre gange tager vi måske på en weekendtur et sted hen, eller så sidder vi bare og snakker og alt mellem himmel og jord. Og så er der sexen, som selvfølgelig også kommer med mellemrum, men for mig, er det ikke det vigtigste.

Jeg betaler dem dog for deres tid (oftest er det en betaling pr. pige pr. måned). Nogle gange ønsker de at jeg betaler for en shoppingtur, andre gange, at jeg køber noget til dem online, mens de til tider blot vil have kontanter. En af dem foretrækker, at jeg betaler hendes husleje + nogle småregninger, og så er det det, jeg gør.

Inden du kaster dig ind i et SB-forhold, synes jeg du skal gøre op med dig selv, hvad der er vigtigst for dig i et forhold. Er det sexen? Har du det som mig, at du nyder at have nogle at tale med, og blot være med i løbet af en dag? Og hvordan har du det med at være sammen med SBs som er professionelle piger, som du også kan finde på Eroguide og Annoncelight? Tænk over det, inden du kaster dig ud i det, så tror jeg, at du bliver mest tilfreds.

Skrevet

Som supplement til @Landsbytossen glimrende indlæg, så ville jeg også vurdere hvor stort mit månedlige budget må være.  Det skinner jo klar igennem, at hvis udover lejlighedsvis sex og ønsker socialt samvær, så taler vi typisk et højere budget end hvad folk brænder af på GP besøg på prisbilige  udenlandske piger

Redigeret af TheVoice

Skrevet

SB-markedet (de facto = sugardaters.dk) er så broget, at det ikke giver mening at beskrive det som ét marked. Derfor skal du starte med at spørge dig selv, hvad du ønsker, at din SB skal være. 

Hvis du bare ønsker sex med en meget yngre kvinde, så kan du finde det. Men vær opmærksom på, at risikoen for scams og afpresning er omvendt proportional med pigens alder,

Ønsker du et længere forhold, skal du nok rykke 10-15 år op ad alderskurven, hvor kvinden er enlig med 1-2 børn og savner både sex og penge.

Selv er jeg på 3. år i en ikke-eksklusiv relation til en moden SB (meget babe er der dog ikke tilbage i hende) som er børnefri og har et helt almindeligt kontorjob. Jeg betaler hende for vores møder og lidt ekstra, når hendes kasse er tom. 

Udvalget er meget varieret, men hvis du ved, hvad du vil - og din finansielle kapacitet matcher dine ønsker - så err det bare at gå i gang.

Held og lykke derude.

Skrevet

Der er allerede skrevet en del om det her på siden.

Mange bruger sugardating for at få billig fisse, hvilket du hurtigt finder ud af temmelig sikkert IKKE lykkes. Vil du forblive anonym, så find en gp. Hos ikke gp betaler du ikke for sex, men for at få lov at gå uden kommentarer og du bliver (som regel) ikke kontaktet af hende, for at tigge penge af dig. Du behøver ikke fortælle noget om dig selv til en gp. Dit navn kender heller ikke, hvis du gør som mange andre mænd, bruger et fake navn. Peter er MEGET brugt :)

Du går til en gp når du har lyst og skal ikke føle dig presset til det, fordi der bliver skrevet til dig.

Risikoen ved en sb er at du risikerer at blive brugt som bank. Her er nogle meget brugte metoder til af få dig i give/gavehumør.

Jeg har fået stjålet min pung med penge af en kunde, så nu kan jeg ikke betale husleje.

Mit barn er syg og har brug for virkelig dyrt medicin.

Min mor er lige død og jeg har ikke penge til bisættelse. "Døde din søster ikke for 4 måneder siden" :)

En sidste ting er at du sparer flere tusind om året ved at undlade abonnement på sugardating.dk

.........

De problemer har du ikke hos en gp, selv om det ikke kan udelukkes at enkelte bruger ovennævnte metoder til at lokke endnu flere penge ud af dig.

Du får oven i købet en billigere timepris og behøver ikke "smøre" hende med dyre frokoster, rejser mm, for at få lov at smage på varerne .

Du behøver heller ikke bilde dig selv ind, at du bare hjælper en stakkels pige, når du vedligeholder dyre vaner, /misbrug, som din sb har.

Har jeg prøver det, ja, ellers ku jeg ikke skrive om det. Jeg gætter ikke, som mange andre gør :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.