Hop til indhold

Gadepiger i Aarhus?

Featured Replies

Skrevet

Tanken om bare at samle en pige op for et BJ finder jeg meget pirrende

Er der nogen der ved om man stadig kan finde gadepiger i Aarhus og hvor?

Skrevet

For efterhånden nogle år siden var der flere der skrev om unge kvinder i Bruuns galleri, der var friske/frække. Men jeg ved ikke om det var korrekt og om de stadig findes?

Skrevet

Gadepiger er desværre ved at være helt uddødt i Danmark.

Du må en tur til de varmere lande for at finde den slags.

Prøv en tur til Bangkok på Sukhumvit road  ned af  soi 4 ( soi betyder sidegade ) 

Der finder du gadepiger af enhver slags. Både dem med hul og dem med stang mellem benene.

Skrevet

Trist for dig Bare Anonym, når du nu tænder på dette - men stort set, er det vel mest en god ting, at gadeprostitution - med alt hvad deraf følger - er en saga blot.

Skrevet

Måske er gadepiger ikke helt en udøende race.

kort tid før jul stod der 2 piger nedenfor den store trappe op til Bruuns. Jeg kunne kende den ene, som jeg tidligere havde mødt i lejlighed i Århus. Om de var på job ved jeg ikke.

Skrevet
  • Author

Tak for svarerne 

Bruuns er ikke helt den fantasi jeg ledte efter men måske er det så tæt på som man kommer 

Skrevet

Du kan til tider finde dem i Odense, kan ikke huske hvad de 2 gader hedder, (er nordjyde) men søg her på sider, var igennem i tirsdags og der sad der 2 på det velkendte elskab på hjørnet, gad jagt..

mvh El Pipo

Skrevet
El Pipo Gigante skrev, for 9 timer siden:

Du kan til tider finde dem i Odense, kan ikke huske hvad de 2 gader hedder, (er nordjyde) men søg her på sider, var igennem i tirsdags og der sad der 2 på det velkendte elskab på hjørnet, gad jagt..

mvh El Pipo

Enggade, Østergade og det meget passende navn Ridehusgade :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.