Hop til indhold

Thai Nordjylland og goldenshower

Featured Replies

Skrevet

Hej ærede Eg læser .

Grunden til at jeg spørger er at jeg desværre har oplevet flere gange at ydelser og aftaler nemt og gnidningsfrit er kommet i hus på telefon. Når man så står hos hende og må konstatere at det 100% ikke er pigen man har haft skriveri med og oven i hatten tilbyder pigen/damen måske slet ikke de aftalte ydelser. Der nok nogen af os der har oplevet mindst 1 gang igennem tiden, hvor man står med tanken annoncen og pige de kan da umuligt være forbundet. Nåååå nok skriv og nu til spørgsmålet.

Jeg kunne godt tænke mig at spørge om der er nogen der har erfaring med de Thai piger der florerer i og omkring Aalborg og med de meget enslydende annoncer. Her tænker jeg på ydelser som goldenshower og evt tilkøb af brugte trusser mm.

Jeg har skrevet til 2 og fået rigtigt velformuleret svar tilbage på dansk at JA det tilbyder de. Ud fra de beskeder jeg har fået tilbage vil jeg tage mig den frækhed og gå ud fra at det helt sikkert ikke er pigen der har svaret mig men telefondame. Så for at undgå at komme til at stå i det samme trælse situation, både for mig og den intetanende pige så ligger jeg lige en føler ud først.

ps. Det er ikke for at slå pigerne oven i hovedet men nogen gange har telefondamerne og hvem der ellers styrer showet bare lidt for livlig fantasi når der skal skrives annoncer til at pigerne kan følge mig!

/MKhouse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.