Hop til indhold
Volvo2

Kinky Thai Massage, erfaring og forslag?

Recommended Posts

Kære Brødre,

Ville høre om nogen har anbefalinger til Thai massage piger,  der kan tage massagen til mere dominerende niveau. Er normalt dominerende med kvinder men kunne godt tænke mig at være passiv/submassiv i et kinky massage forløb.

Her er min ideelle og sikkert uopnålige fantasi:

En engageret og kommunikerende masseur starter med oliemassage. Dette udvikler sig over forløbet til butt, anal og prostata massage som gerne må blive en leg om hvor meget jeg kan tage evt med fingre hånd eller dildo. Næste niveau vil være facesitting hvor massuren bruger min mund og ansigt (kys, spyt) og undervejs beordrer mig til drikke hendes tis og slikke hende rent gerne i begge huller :-)  

Det afgørende er at det er en leg og kvinden nyder at blive slikket, kvindens alder er ligegyldigt. Dog hvis det er en moden kvinde må hun meget gerne være relativt slank. Jeg har nogen erfaringer men det er jo ret specifikt og ikke hvad der normalt annonceres med.JEg har haft mest success hos de mere modne kvinder (Yam Yam og et par andre) men de går sjlældent hele vejen. Kan Jenny i Tåstrup eller Hana i Hillerød levere? (Har aldrig prøvet dem, men læser anmeldelser).

Hvis nogen har erfaring fra Bangkok er det noget ala hvad der kan fås i Tulip massage på Sukhumwit.

Giver det mening og er der nogen der har nogen forslag / erfaringer?

vh

Volvo2

PS En næsten tilsvrende efterlysning er sat på under ikke-thai efterlysninger, servicen er vigtigere end om det er Thai eller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jenny i Tåstrup er bedste bud og hun kan levere, du skal blot have aftalt inden og bestille i god tid hvis du skal have urin også 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...