Hop til indhold

Nisa Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/303597

Jeg besøgte denne thai pige for lidt tid siden, jeg må erkende at det virkelig er svært at finde en thai pige der bare er lidt værd, det var hun heller ikke, jeg magter ikke at det ikke bare er en smule touching inden man begynder at pille/hive i piverten, så har jeg virkelig problemer med at hejse flaget, og når den så endelig er der og glide cremen bliver taget frem så går flaget med det samme på halv igen, det viser mig bare at der intet som i intet er at komme efter mht lyst fra hendes side er… 

måske det bare er mig, men når man har prøvet steder hvor man starter langsomt med at lege med lidt intime berøringer osv først, så er det her bare et total turn off for mig, så bliver det her sted et no go for mig…  men hun er ellers en rimelig fin pige oppe i alderen med en okay krop og bryster der har fået noget hjælp, ja dem fik jeg heller ikke rigtig mærket!! Lidt synd for hun kunne være et sted til mange besøg, men nu er hun prøvet og det var det.. 

Skrevet

Tak for din anmeldelse. Så springer jeg over hende.  Ja der er en del thaipiger i det nordjyske.  Men godt nok få der er vær at besøge desværre.  
jeg besøger engang imellem Kiki.  Hun er rigtigt god til det hele .. 

Skrevet
  • Author
cocacolazero skrev, for 29 minutter siden:

Tak for din anmeldelse. Så springer jeg over hende.  Ja der er en del thaipiger i det nordjyske.  Men godt nok få der er vær at besøge desværre.  
jeg besøger engang imellem Kiki.  Hun er rigtigt god til det hele .. 

Hvad er Kiki’s priser?

synes snart ikke de kan andet end at sige tusind!! Lige meget hvad man gerne vil? :-) 

Skrevet

Mener jeg gav 800 kr i november.  Hun kikker ikke på uret. Har ikke lige været forbi en Thai i et stykke tid.  
har fundet et par gode udenlandske piger som jeg besøger i øjeblikket 

Skrevet
cocacolazero skrev, for 11 timer siden:

Mener jeg gav 800 kr i november.  Hun kikker ikke på uret. Har ikke lige været forbi en Thai i et stykke tid.  
har fundet et par gode udenlandske piger som jeg besøger i øjeblikket 

Hvem besøger du?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.