Hop til indhold

Recommended Posts

Hey alle. Jeg starter simpelthen herinde med en lille efterlysning.. Eller nok mere en forespørgsel.

Er der nogen der har erfaringer med hende (hvis det er en hende) den meget tynde cirka 160 høje med skulderlangt hår der tit ligger og slanger sig på baren på Cornerbar i Kbh. Kan ik huske hvad hun hedder men der er kun én dernede der er meget tynd og altid ser lidt forurettet ud :)

Mvh H

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er IKKE en ladyboy. Hun er super fræk. Har en virkelig lækker krop og er meget vild i sengen. Hun er til det meste, bare du betaler for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan man være "næsten" sikker ? :D :D Been there or not ? :P

Nej har ikke været der. Ligner for meget en LB til at jeg har turde prøve hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er IKKE en ladyboy. Hun er super fræk. Har en virkelig lækker krop og er meget vild i sengen. Hun er til det meste, bare du betaler for det.

Hvad er prisen så.. Hvis du kan komme med et eksempel. Og er det bare cool businees og så ud af døren så snart man er færdig eller føles det som om man får "mer end man betaler for".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke været der nok til at lure hendes vagtplan :D Men er nipset/skinny som bare fanden.. Tror hun vejer 42 Kg cirkus. Ja det kan jeg så godt li :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid betalt mellem 1000 og 1200 for en time for hende. Startede med at betale 1.500 for hende. Hun har en gude krop. Hun gør hvad man aftaler med hende - meget pligtopfyldende. Det er ikke altid hun er der, men hun er klart den frækkeste. på Thaicorner er der masser ægte thai piger. Det er kun dem jeg går efter. Har kun haft gode oplevelser på Thaicorner med pigerne. Også en der var gratis...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid betalt mellem 1000 og 1200 for en time for hende. Startede med at betale 1.500 for hende. Hun har en gude krop. Hun gør hvad man aftaler med hende - meget pligtopfyldende. Det er ikke altid hun er der, men hun er klart den frækkeste. på Thaicorner er der masser ægte thai piger. Det er kun dem jeg går efter. Har kun haft gode oplevelser på Thaicorner med pigerne. Også en der var gratis...

Inkludere det anal og lidt "roughness"  ? :cool: ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke lavet anal med hende. Men hun kan godt lide det lidt hårdt....ved at hun laver anal, men ikke hvis du er for stor og ikke første gang...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...