Hop til indhold

Nogen der kender Cecilieva?

Featured Replies

Skrevet

Cecilie virker sød og eventyrlig. Men men men, man skal jo være påpasselig inden for denne verden.

Så jeg vil gerne høre; Er der nogen af jer, der har erfaring med at mødes med hende - og hvordan var det? 

Tak for hjælpen ;-)

Link: https://sugardaters.com/da/profile/L1zjwe_gZY

Redigeret af Chris_SS

Skrevet

ja hun er omtalt i en tråd herinde, prøv at søg navnet, og under bedste blow af sugarbabe , også af et par stykker

Skrevet

fik tilbudt snak i et par timer over mad 3500 og hvis der skulle være sex bagefter så var det 6500 af hende
hm det er en vil ikke mødes pris, og nok ingen som har gået med på

Redigeret af daddyo

• 4 months later...
Skrevet
daddyo skrev, den 2.3.2023 at 22:25:

fik tilbudt snak i et par timer over mad 3500 og hvis der skulle være sex bagefter så var det 6500 af hende
hm det er en vil ikke mødes pris, og nok ingen som har gået med på

mener profilen er væk nu. Jeg havde kontakt om et møde på snap, men den profil er også død nu

Skrevet
sikkersex skrev, for 9 timer siden:

ok surprise , den viser profil ikke fundet her, og hos en bekendt

Jeg har lige kontrolleret og profilen er stadig synlig for mig. Så I er nok bare blevet blokeret!

Skrevet
SnowmanDK skrev, for 1 time siden:

Jeg har lige kontrolleret og profilen er stadig synlig for mig. Så I er nok bare blevet blokeret!

ok tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.