Hop til indhold

Recommended Posts

Først link
https://annoncelight.dk/showad/364244

Jeg er ret sikker på det ikke er pigen på billederne, i så fald er de af ældre dato. Pigen der åbner er sød og smilende, lidt mere sul på kroppen end billederne antyder. Men bestemt en køn pige.

Vel ankommet og i bad til lækker afvaskning med JeJe.

Derefter en middelmådig massage ikke noget specielt, ingen pirring undervejs.

Vende om, herefter et væsentlig over middel bj og sex i forskellige stillinger.

Bagefter endnu en afvaskning og på gaden.

Samlet set et under middel besøg, pigen er vældig sød om end jeg ikke tror det er hendes billeder.

Kommer nok ikke igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede 1 time og fik de samme spørgsmål som mange andre steder. Er du gift, har du en lejlighed, jeg skylder penge for at komme vil du hjælpe. Hun er da rimelig køn men buttet og rimelig ordinær ikke noget specielt. Overhovedet ikke nær Rose, Beni mv. Så der gik 1 mand rundt med en radio omkring åen og kiggede konstant på stedet - måske en som jagtede pokemon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var inde hos Jeje og blev overrasket over hvor imødekommende hun var, hun var virkelig sød og virkede til at være meget glad. Vi aftalte en fuld pakke til 1200kr. og vi startede med at jeg fik et bad, hvor hun kort efter at jeg var under bruseren, kom ud til mig og begyndte at vaske mig og jeg fik vasket hendes meget lille og søde krop, med perfekte (højest sandsynligt hjulpne) bryster. Hun så ud til at nyde at vaske min pik, som så abnormt stor ud i hendes små hænder.

Efter badet, gik vi ind på værelset hvor jeg fik en massage, som bar blid - næsten middelmådig, bortset fra at hun fik masseret nogle punkter især ved anklerne og knæene, som ingen andre har masseret, og det var noget jeg åbenbart trængte til, for det var vildt forløsende.

men massagen blev hurtigt til en meget lækker b2b massage og hendes meget lille, meget lækre krop føltes dejlig imod min. Efter noget tid, blev jeg vendt om og hun fortsatte sin behandling med sin krop imod min og hun grinte lidt og mumlede liderligt, hver gang hun fik min pik i hånden. når hun tog den i munden var det ikke meget mere end hovedet hun kunne gabe over, og det har jeg altid syntes er vildt frækt.

Jeg løftede hende så hun satte sig på mit hoved og fik slikket hende og leget med hendes klit, mens hun holdt fast i min pik.

Da jeg sagde at jeg ville kneppe hende, smed hun lynhurtigt et kondom på den og satte sig på pikken og bankede den i bund også selvom hun havde helt klare smertetræk i ansigtet. hun var vanvittig stram og jeg kunne mærke at jeg ikke ville holde længe. hun så ud til at nyde det, selvom det også så ud til at gøre lidt ondt på hende, når jeg var helt i bund.

vi fik leget i 3-4 forskellige stillinger inden jeg helt tændt måtte overgive mig til den dejlige lille kvinde.

Jeg var meget glad for at møde hende og har kun ros til både stedet og pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man skulle overveje IKKE at køre den helt i bund, når det er tydeligt at hun har smerter. Det kan du sku ikke være bekendt………..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, den 8.3.2023 at 17:59:

Måske man skulle overveje IKKE at køre den helt i bund, når det er tydeligt at hun har smerter. Det kan du sku ikke være bekendt………..

Nu var det ikke helt mig der styrede :) da hun sad på på mig i starten, bankede hun den selv helt i bund, og da jeg stod for enden af briksen viklede hun sine ben om mig og trak mig ind. Det kan være hun er lille, men hun ER voksen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
smorten skrev, den 7.3.2023 at 10:22:

selvom hun havde helt klare smertetræk i ansigtet

Det er langt fra sikkert det er smerte der giver hende de ansigtstræk. 
Jeg oplever tit at det jeg tror er en grimasse i smerte, er nydelsens ansigt. 
Jeg er vitterlig ikke til den store side, så i starten spurgte jeg altid pigen om det gjorde ondt. De fleste gange har pigen bare tysset på mig og arbejdet ihærdigt videre. Nogle gange har jeg bagefter snakken med pigen om det, og de har grinende benægtet at den lille pjovert skulle gøre ondt. 

En af de piger jeg besøger fast ser vitterligt ud som om hun er ved at få lavet ubedøvet rodbehandling - hm det kan så også hun på en måde er :lol:

Jeg er helt sikker på at det er meget, meget få piger der vil knalde en mand hvis det gør ondt fysisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt jeje.

Og det er helt sikkert ikke et sted jeg vil opsøge for massage delen.

Men til gengæld gav hun maks gas på sex delen. Efter en time var jeg total tømt ad flere omgange.

Køn pige med godt humør

Rent ,diskret og lækkert bad

Ser hende nok igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...