Hop til indhold

Buttet danske dame i virum

Featured Replies

• 1 year later...
Skrevet

Det har jeg. Hun er dejlig. Meget ligetil, snakkende. Smuk. Dejlig slank krop. Renvasket. Hun vil gerne lige vide hvad for et menneske du er, før I boller.

Stedet er et 10-etagers højhus, hvor der bor masser af mennesker så der er ingen der undrer sig over hvem du er. Bare ind i elevatoren og ind i lejligheden.

Jeg var der i går, og fik lov at slikke hende alt det jeg ville. Bortset fra at jeg ikke holdt så længe, fordi hun er så dejlig.

Hende kan du trygt besøge.

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg så altså ikke nogen problemer med hygiejne. Overhovedet. Hun var ren og fin. Og nærværende og meget bevidst om hvad hun laver.

Skrevet
Nanuaraq skrev, for 1 time siden:

Jeg så altså ikke nogen problemer med hygiejne. Overhovedet. Hun var ren og fin. Og nærværende og meget bevidst om hvad hun laver.

Det samme her. Pænt og rent. Heller ingen problemer med hygiejnen da jeg var der.

Kommer gerne igen.

Skrevet
Gammel rotte skrev, den 14.10.2024 at 08:42:

men syntes ikke hygiejnen var helt i top

Måske kan du uddybe lidt??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.