Hop til indhold
Hans69

Blowjob-Banko-Bingo præmien blev hentet idag

Recommended Posts

Engang for længe siden ved https://www.eroguide.dk/forum/topic/153369-fredag-3-juni-kl-17-22-evas-første-fredagsbar-og-halvpensions-fejring/ lykkedes det mig at vinde hovedpræmien i @Eva Nadines Blowjob-Bingo plus et par sidegevinster, mit held ville ingen ende tage den dag :P

Jeg har længe gået og ventet på den berømte/berygtede Blowjob stol, specielt designet til formålet, den er endnu ikke færdig og nu kunne jeg ikke vente længere, jeg fik bestilt bord til en i Evas lille restaurant, lad mig allerede her afsløre at betjeningen er helt i top :wub:

Når nu stolen ikke var klar kom det til at foregå i sengen, puder stablet op så man havde mulighed for at følge med i opgaveløsningen, og der blev ikke overladt noget til tilfældigheder, pik og nosser blev taget kærligt af i et forrygende blow, og endte med alletiders massage, som Eva er så kendt for.

Efter behandlingen fik vi en lang snak om Fredagsbar og forskellige lyster :D Jeg må i tænkebox for at finde alibi til en kommende fredag..

Tak Eva, du gør bare dagen lidt sjovere :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dig, tak for anmeldelsen, og tak for i går @Hans69 <3
Du er en sand Gentleman i forklædning. Må du fortsat sprede glæde hos en masse glædespiger! Du er et hit :wub:

Tak for blåbær, blåbær, jordbær, avocado, en smagsprøve på verdens bedste ølbajer OG fancy gin til alle Fredagsbar gæsterne! 
Det er som om du ikke helt har forstået det med at når man vinder en præmie, så betaler man ikke mere end præmiens værdi i drikkepenge og ovenikøbet giver "tips" FØR vi overhovedet er i kommet gang med at indudløse gevinsten. Jeg er vild med det ;)
Hvis der løber renter på er det altså ikke tanken at det er negative renter :rolleyes::P 

Jeg må ha' fat i en ny møbelsnedker når nu ham jeg har brugt i 20 år er forsvundet ud i den blå luft... En der kan bygge den stol om, så du og andre der får sær-behandling slipper for at "nyde synet" af mig der som en 3-benet flodhest i hofteholdere, klumpedumper rundt og bygger pude-fort og henter fodskamler i forskellige højder halvvejs inde i blowjobbet, så det bliver en slags oralt afbrudt samleje! :lol: 

Og på alle Fredagsbarens deltageres vegne:
På forhånd TAK for endnu en flaske af den fancy gin der skifter farve når man blander Tonic i :)

Kærligst,
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...