Hop til indhold

Recommended Posts

 

Har skrevet om stedet og pigen før, MEN, hun fortjener om nogen en god anmeldelse til .

Patty er den ene på min top 2 liste , og det er så absolut ikke pga. nyhedens interesse, jeg er kommet hos hende i mere end 10 år , så jo vi ved hvad den anden kan lide :P.

Det er også et godt sted at komme, lokaler er rigtig fine, lyst og behageligt lige fra man kommer ind af døren og altid med et stort smil og dejligt at se dig ( og så elsker jeg hendes flotte lakerede negle ) og øjnene kan jeg kikke dybt og længe i . 

Med hensyn til selve massagedelen er hun kanon, hun kan gøre det blidt men hun kan absolut også tage fat hvis man ønsker det.     Har man bestilt lidt mere en massage, er hun super til at pirrer undervejs i massagen så man pænt klar nar man når til den del.

Det er jo nok en af grundende til jeg bliver ved med at komme der, jeg er virkelig oppe at ringe ved afslutning :rolleyes:.  hun gør virkelig en stor medlevende indsats for at man skal have en super oplevelse .

Nå ja, og at den indvendige side af hovedet også er ok, gør at hun er behagelig og sjov at snakke med.

Så super oplevelse igen igen , gik derfra lettet og med stort smil.

God fornøjelse de herre hvis i kommer den vej forbi.  

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lektorslem
afløbsrenseren skrev, den 21.2.2023 at 16:28:

for mit vedkommende ja. 

hvad måtte du slippe for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lektorslem
afløbsrenseren skrev, den 5.3.2023 at 19:36:

1350.    de har i mange år kørt med 1200 men som så mange andre måtte justere lidt på prisen . 

Nu spørger jeg nok dumt, men hvad præcist fik du for det? en time med massage og så afsluttende sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lektorslem skrev, for 5 timer siden:

Nu spørger jeg nok dumt, men hvad præcist fik du for det? en time med massage og så afsluttende sex?

Da jeg fik det var det massage med pirring + b2b og afsluttende sex, men om man kan gå direkte til sex, burde ikke undre mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...