Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi Namwaan på Gl Køge landevej. Blev lukket ind og vist til et af værelserne. Det var desværre ikke den unge øv, men den anden var rimelig kinky og var ude på lidt af hver.

Jeg lagde mig splitter hansjørgen. Det var tidligt, så hun skulle lige gøre sig i stand og børste tænder. Dejligt.

Så kom hun ind og kørte den sædvanlige tur. Nullede min pik i ny og næ, så jeg blev lidt halv horny og resten vil jeg skåne jeg for.

God massage med mange gode valg. Blød mellem og hård massage, dejligt nok.

Jeg synes stedet køre lidt på at få nogle penge igennem.

De er meget søde.

Mange tak, kommer måske igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi Namwaan på Gl Køge landevej. Blev lukket ind og vist til et af værelserne. Det var desværre ikke den unge øv, men den anden var rimelig kinky og var ude på lidt af hver.

Jeg lagde mig splitter hansjørgen. Det var tidligt, så hun skulle lige gøre sig i stand og børste tænder. Dejligt.

Så kom hun ind og kørte den sædvanlige tur. Nullede min pik i ny og næ, så jeg blev lidt halv horny og resten vil jeg skåne jeg for.

God massage med mange gode valg. Blød mellem og hård massage, dejligt nok.

Jeg synes stedet køre lidt på at få nogle penge igennem.

De er meget søde.

Mange tak, kommer måske igen

Tak for anmeldelsen, som imidlertid ville være endnu mere rosværdig, hvis du lige gør dig ulejlighed med at angive link til Namwaans hjemmeside - alternativt et telefonnr., så andre EG-brugere også får et hurtigt hint til at kontakte dem... :idea:

Nu prøvede jeg selv at google "Namwaan", hvilket gav flg. resultat:

Nyåbnet Thai Massage i Valby Gammel Køge Landevej 119, 1 sal  Namwaan Thaimassage Tlf. 52721187

Er det den korrekte adresse som du besøgte??

Man kan godt blive lidt i tvivl, for når man søger på hjemmesiden til Gammel Køge Landevej 119, så henvises der til "Ratree":

http://www.ratree.me/

og det har tilsyneladende intet med Namwaan at gøre...?! :???::???:

Vh./TH ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, som imidlertid ville være endnu mere rosværdig, hvis du lige gør dig ulejlighed med at angive link til Namwaans hjemmeside - alternativt et telefonnr., så andre EG-brugere også får et hurtigt hint til at kontakte dem... :idea:

Nu prøvede jeg selv at google "Namwaan", hvilket gav flg. resultat:

Nyåbnet Thai Massage i Valby Gammel Køge Landevej 119, 1 sal  Namwaan Thaimassage Tlf. 52721187

Er det den korrekte adresse som du besøgte??

Man kan godt blive lidt i tvivl, for når man søger på hjemmesiden til Gammel Køge Landevej 119, så henvises der til "Ratree":

http://www.ratree.me/

og det har tilsyneladende intet med Namwaan at gøre...?! :???::???:

Vh./TH ;)

Ellers er den jo på Thailisten  :wink:  http://goo.gl/maps/sYtd9

Det er på samme adresse som det meget kritiseret Lung Na Pa, måske de bare har skiftet navn?

-OD

Jeg kan se at Namwaan's hjemmeside at de nu er beliggende I lundby? ....så det er nok bare stadig Lund Na Pa!

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rider

Ikke hvis du bruger linket fra thailisten, http://lungnapa.atwebpages.com/

Namwaan har reklameret i 3 ugers tid på massageguide, med samme hjemmeside som på thailisten: http://www.namwaanthaimassage.dk/

Men altså nu med adresse i Lundby??

Nå, men adresse er her på stedet der bliver anmeldt, ThorsHammer:

Namwaan Thaimassage

Gl. Køge Landevej 744
2660 Brøndby Strand
Tlf.: 52 72 11 87

-OD

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OD

Jeg slettede mit indlæg igen fordi det jeg skrev åbenbart ikke er op til date.

Jeg ved Lung delte med en ladyboy, senere skrev hun på sin hjemmeside at hun var i Glostrup og på hendes adresse Gl.køgevej var nu kun ladyboyen.

Nu har hun så fået ny hjemmeside som du har i thailisten og der er hun tilbage på Gl.køgevej.

Hvis du går ind på den hjemmeside du har og ser på forsiden så ser du en rubrik hvor der står " oprindelig side " hvis du trykker på det link kommer du ind til den side hun havde i Glostrup og hvor der nu står lukket

the rider

OD se dette

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ellers er den jo på Thailisten  :wink:  http://goo.gl/maps/sYtd9

Det har du ret i, OD - og forresten tak for din ulejlighed med løbende at ajourføre listen :)

Jeg kan finde link til Thailisten nederst i dine indlæg, men er der et menupunkt/forum på selve Eroguide, hvorfra der kan linkes til listen?

Ikke at det er nogen stor omvej lige at søge dit alias og finde linket der, men det var nu praktisk, hvis man kunne linke direkte fra EGs menuer til Thailisten - og det kan man muligvis også... jeg har bare endnu ikke fundet ud af hvor/hvordan... :D

P.S.: Efterfølgende fandt jeg linket til Thailisten i forum: "Efterlysning af Thaimassage og Thaipiger", hvilket er et fornuftigt sted.... :-P

Jeg fandt det under menupunktet "Mest læste", hvilket ihvertfald momentant løser problemet.

Hvis Admin læser med her, kunne jeg godt foreslå, at "Thailisten" bliver et fast menupunkt under "Efterlysning af Thaimassage og Thaipiger" med en

selvstændig "knap" lige ved siden af "Mest læste". Så kan man altid finde listen hurtigt - også hvis den på et tidspunkt måske ikke hører til de mest læste.. :wink:

Alternativt og måske endnu bedre kunne Thailisten stå som en fast tråd med 1 indlæg lige under moderators øverste indlæg "Regler for indlæg under

efterlysninger" og med hængelås på lige som på moderators indlæg!?

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...