Hop til indhold

Recommended Posts

Som ny herinde, vil jeg starte med at dele,. Jeg besøgte hende der nu kalder sig Rose

https://annoncelight.dk/showad/287593

 

Pigen er kraftig men ikke tyk. Brysterne er ikke store men ok. Heldigvis ægte..

Der er en "handler" til stede som snakker bedre danske end Rose selv gør. Det må have været hende jeg tekstede med.

 

Vi gik lige på og hårdt. Jeg startede med at give hende to orgasmer. Først i 69, og så hvor hun red mig

Hun var helt tændt. Også da jeg tog hende i doggy

 

Men da jeg så forsøgte med anal, som vi havde aftalt, var det pludselig "NO NO.... Too big... Too big"

Det lykkedes dog med masser af glidecreme, og mig der gik meget mget langsomt frem

Da vi først kom i gang, elskede hun det, hvilket hun bekræftede da jeg spurgte hende

 

Alt i alt 6 eller r7 ud af 10

Menst fordi hun selv var så tændt

Det trækker ned at der var meget lidt lys i lokalet. Det var næsten mørkt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man går mere op i oplevelsen end udseendet, så skal besøge Rose. Jeg besøgte hende i weekenden og fik en god oplevelse med kys og kram.

 

Startede med dejligt blow, derefter satte hun sig op og red mig. Det blev hun helt tændt af. Derefter lagde hun sig om på ryggen og så tog jeg hende i missionæren, indtil tiden var

så fremskreden at jeg skulle gøre mig færdig.

 

Rose er meget sød og naturlig og et besøg værd. Hun træffes kun i weekenderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...