Hop til indhold
Architect

Inessa - Topklasse

Recommended Posts

Inessa er tilbage i Odense, og jeg fandt heldigvis tiden til at tage på besøg.

Smag og behag er forskelligt, men for mig er Inessa perfekt, og en kvinde, jeg er blevet ved med at besøge.

En ting er hun ser brandgodt ud (synes jeg), et andet er den venlighed og imødekommenhed, hun altid møder mig med. Jeg går derfra glad i låget både fysisk og psykisk.

Hygiejne er vigtig for hende, og det er endnu en tryghedsfaktor for mig, og det at være tryg i situationen, giver mig bare en bedre oplevelse.

Stor respekt for det og til hende

Gentagelses'risiko' - 100%, som den har været siden første gang jeg besøgte hende

Hun planlægger at være i Odense indtil 1. marts

https://annoncelight.dk/showad/299100

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larokz skrev, for 1 time siden:

Kan se hun tilbyder megafransk.. er det med afslutning i munden? For hun tilbyder også finish on body.. 

Jep korrekt. Jeg er enig med trådstarter, hun er sgu sød og dejlig. Har også oplevet mega som hun udfører perfekt imho. Jeg må forbi snart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er hun, men synes hun er meget maskine agtig, jeg har været sammen med hende, 1 gang og det blev kun den ene gang, grundet den kolde maskin agtige måde hun er på, ikke noget for mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg lige forbi Inessa i det centrale Aarhus. Jeg synes hun er vildt flot og lækker og jeg nød en halv time i hendes selskab. Hun kysser rigtig godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...