Hop til indhold

Artikel i Kristeligt Dagblad

Featured Replies

Skrevet

Lidt svært at omtale en artikel bag betalingsmur. Jeg tænker, meget fordomsfuldt, at de færreste herinde har abonnement på Kristeligt Dagblad.

Skrevet

Kunne lige akkurat se bag betalingsmurens tåge, at regeringspartierne er tavse om deres holdning ...
Tror det er en lidt svær sag for dem.
De er sandsynligvis som udgangspunkt uenige - måske endda stærkt uenige - indbyrdes.
Og det er nok ikke så smart at skilte med det ... 
Så de venter med udmeldinger og 'holder den i luften' til de er blevet enige om een eller anden politik på området ... 

Redigeret af sneræven

• 2 years later...
Skrevet
  • Author

gad vide hvor mange på "Borger" der gør brug af købe sex,  måske også en faktor :-)

Skrevet

Havde vi ved sidste valg, fået en fuldtonet rød regering, er mit gæt at et forbud allerede ville være gennemført.

Skrevet

@peterhansenx lige mine ord.

Kunne være sjovt hvis vi kunne lave en oversigt over hvem af politikerne på borgen og udenfor der benytter sig af købesex. Flere end man tror.

Tilbage i 1980 erne gik der jo rygter om navngivne politikere og deres lyster, nogle mere perverse end andre.

Men pressen holder hånden over dem, mange journalister har jo deres gang i sexmiljøet ( et pressekort er et godt kort smf) og opsnapper hints.

Damerne vil jo ikke afsløre deres kunder af forståelige grunde.

Men så længe de forskellige politikere ikke kan holde pikken i bukserne og måske gerne vil have sjov uden komplikationer så bliver der ikke lavet om på lovligheden.

Vi andre der også vil have sjov uden komplikationer benytter jo også købesex. Ingen børn, ingen mærkelige sms'er, ingen opringninger på ubelejligede tidspunkter mmm.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.