Hop til indhold

Bebee i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/228712

Tog en for holdet i går. Kunne ikke finde anmeldelse 

Bestilte 30 min fp.

Blev ikke mødt af en thai som var glad for at se mig virkede lidt indelukket. Plejer jo ikke være sådan. 

Men som den halve time skred frem tøede hun op. 

Startede med et hurtigt bad 

Hun ville absolut massere først. Men da det er mig der betaler insisterede jeg på at tiden skulle gå med sex. Og så blev det sådan. Hun har en dejlig krop. Gode faste bryster og en lækker røv. Missen var behåret, øv elsker at slikke en uden.

Men så fik jeg prøvet det også. Hun giver et godt blow  Facesitting var vild godt. Kunne mærke hun var tøet op. 

Fik udfyldt mine 30 min godt. 

Kommer jeg igen. Ja det gør jeg 

Skrevet

Sjovt nok var hun ligesådan da jeg var forbi -tror det er fordi hun er genert. Jeg fik 1 time -og hun startede med massage -med lidt pirring da jeg lå på maven -gav en udmærket massage. Da jeg vente mig på ryggen tog hun fat om min pik og gik i gang... Jeg synes hun arbejde sig varm, og det blev alt i alt en fin omgang. Jeg har besøgt dette sted jævnligt -så det sker nok igen. Ikke nødvendigvis for at besøg "bebee" 

Skrevet
Ginne skrev, for 3 timer siden:

Missen var behåret

@Ginne er missen 100% naturligt behåret eller er det bare fordi at det er lidt tid siden at hun har barberet den?

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 23 minutter siden:

@Ginne er missen 100% naturligt behåret eller er det bare fordi at det er lidt tid siden at hun har barberet den?

Naturlig behåret 

Skrevet

Jeg har også været ved hende for et stykke tid siden, meget gennemsnitligt besøg som jeg husker det, men god krop.

Redigeret af Mr1time

Skrevet

Er priserne i annoncen for en eller to piger (2000 kr. for en time)? Hvis det kun er for en pige er priserne da blevet skruet godt op.

Skrevet
Den Lange skrev, for 12 minutter siden:

Er priserne i annoncen for en eller to piger (2000 kr. for en time)? Hvis det kun er for en pige er priserne da blevet skruet godt op.

Det er for begge piger

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.