RebelTiger 18 Skrevet 19. Februar, 2023 https://nympho.dk/n6461/2422/eliza-darling-real-nympho/ Havde længe ventet på at Eliza igen skulle besøg Danmark - og til min store glæde kunne jeg konstaterer tidligt på weekenden at Eliza igen var i landet og aktiv. Jeg fik et vindue til at besøg hende i denne weekenden. Aftalen kom hurtigt i hus. OK lokation tæt på Riget - pæn lejlighed, og ok faciliteter hvilket var et plus. Selve mødet med Eliza var lige så dejligt og måske endnu bedre end første gang - hun kunne godt huske mig selvom sidste møde var lidt mere end et år siden. Herfra blev kemien bare god og vi havde en fantastisk tid sammen. Eliza er en super stjerne i min bog, og forstår virkelige at please sin kunde. Selve detaljerne fra mødet må du selv fantaserende dig til, men kan sige at Eliza var det bedste besøg i 2022 og hvilken start på 2023 at få lov at være i Eliza selskab igen. En helt igennem fantastisk kvinde! Jeg skal helt sikkert besøg Eliza igen før hun rejser. God aften! 7 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 19. Februar, 2023 husker hun kysser meget mærkeligt hun åbner nærmest munden på vid gab slet ikke muligt at mødes med hendes læber hehe har aldrig oplevet noget lignende . men ellers er hun dejlig og præcis som billeder så hende sidste år måske man skulle forbi igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 182 Skrevet 20. Februar, 2023 Fint detalje du nævner med hendes måde at kysse på det er jeg lagde mærke til. Ud over det hun en dejlig tøs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter.Pan 8 Skrevet 1. Marts, 2023 Tak for anbefalingen!! Direkte ind på min top 5 over de senere år. Fik betalt alt for meget og fik ikke helt det, jeg fik stillet i udsigt af services, men alene charmen og indlevelsen gjorde det det hele værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 1. Marts, 2023 Peter.Pan skrev, for 2 timer siden: Tak for anbefalingen!! Direkte ind på min top 5 over de senere år. Fik betalt alt for meget og fik ikke helt det, jeg fik stillet i udsigt af services, men alene charmen og indlevelsen gjorde det det hele værd. kan du uddybe ? hvad fik du ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter.Pan 8 Skrevet 2. Marts, 2023 AgentLeman skrev, for 21 timer siden: kan du uddybe ? hvad fik du ikke Golden shower. Hun prøvede men kunne ikke … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 2. Marts, 2023 Peter.Pan skrev, 1 time siden: Golden shower. Hun prøvede men kunne ikke … tak . vil gerne høre mere om din oplevelse hvorfor den var så god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter.Pan 8 Skrevet 3. Marts, 2023 AgentLeman skrev, for 23 timer siden: tak . vil gerne høre mere om din oplevelse hvorfor den var så god Tror mest `bare` det handler om nærvær, gensidig lyst eller illusionen af det og at det i øjeblikket føles ægte i mangel af bedre ord. Og det synes jeg er svært at opdrive eller lure udefra annoncerne. Lidt samme oplevelse har jeg fået hos Nadia på Amager, Lærke hos PG og Filippa i Nordhavn i de senere år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg