jesperhansendk 34 Skrevet 19. Februar, 2023 Kære alle. Pia og jeg laver et frækt GB mere. Onsdag d.1/3 fra kl.10:00-11:00 *foregår privat lånt lejlighed I 4180 Sorø. Pris 500kr pr. Deltager til Pia. Adressen fås på dagen. Ingen anal og sex foregår m. Gummi. (Ta gerne dit eget Gummi med ved speciel mål.) Skriv privat besked til mig Jesper herinde for deltagelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 22 Skrevet 20. Februar, 2023 ærgeligt der er så langt til sorø, dejlige store bryster ser det ud til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mature Lover Skrevet 27. Februar, 2023 Hejsa. Jeg vil meget gerne være med til at forkæle Pia her på onsdag. Men jeg kan ikke skrive privat til dig. Er der mulighed for at jeg kan deltage? Er en helt almindelig sød & pæn fyr i 30erne. Mvh. Mature Lover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 34 Skrevet 27. Februar, 2023 Mature Lover skrev, for 11 timer siden: Hejsa. Jeg vil meget gerne være med til at forkæle Pia her på onsdag. Men jeg kan ikke skrive privat til dig. Er der mulighed for at jeg kan deltage? Er en helt almindelig sød & pæn fyr i 30erne. Mvh. Mature Lover. Har sendt dig en besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 34 Skrevet 28. Februar, 2023 Kære alle. Der er stadig lidt pladser tilbage til imorgen med dejlige Pia. Pt. Er vi 3.. Kom frisk hvis du kan, smid en besked i indbakke herinde. //Jesper og Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 34 Skrevet 1. Marts, 2023 Kære alle, Vi må desværre aflyse idag. Pia er blevet godt snottet og ondt i halsen desværre.. Beklager mange gange. Men hold øje med siden næste gang vi laver noget. Vh. Jesper & Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg