fræk6 891 Skrevet 19. Februar, 2023 (edited) Nå, min efterspørgsel på ovenstående pige gav intet, selvom der er over 800 der havde set min søgning - jeg skrev, havde jeg ikke hørt noget i løbet af weekenden - ville jeg selv opsøge hende, da jeg var ved at blive skør i hovedet, over at tænke på at slikke hende - så hun ville komme…. søndag, kunne jeg ikke holde mig væk - det er overhovedet ikke hende, måske hendes mor - hun var bestemt ikke under 40 år -selvom der i annoncen står 20 år - intet passede efter billederne, dog havde hun en stor numse, i forhold til det jeg normalt opsøger - men denne er helt deform - så tænder billederne og numsen dig - hold dig væk…. engelsk kan hun ikke, jeg gav op, efter at havde spurgt om den rigtige pige - jeg viste hende billederne i annoncen - hun påstod det er hende - jeg gik og hun blev sur det er rystende en kvinde bruger så misvisende billeder https://annoncelight.dk/showad/354867 Redigeret 19. Februar, 2023 af fræk6 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg